شناسهٔ خبر: 29461482 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

رئال مادرید خواهان جذب پدرینیو، پدیده کورینتیانس

علیرضا نجاتی

رئال مادرید به جستجو در بازار برزیل برای خرید استعداد ادامه می دهد، این بار پای رونالدو نازاریو نیز در میان است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- سیاست نقل و انتقالاتی رئال مادرید در حال حاضر، جذب استعداد از کشورهای آمریکای جنوبی است. پس از جذب وینیسیوس و رودریگو گوئس برزیلی و توافق برای خرید ازکوئیل پالاسیوس آرژانتینی، حالا رئال مادرید یک استعداد برزیلی دیگر را زیرنظر گرفته است.

به گزارش مارکا، پدرینیو، وینگر 20 ساله برزیلی کورینتیانس، دیگر بازیکنی از آمریکای جنوبی است که مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است. فلورنتینو پرز، رییس این باشگاه با آندرس سانچز، مدیر کورینتیانس ملاقات کرده و اطلاعاتی را در خصوص جذب پدرینیو از او جویا شده است. در واقع آندرس سانچز، پیش از دیدار با پرز، ابتدا با رونالدو نازاریو، مهاجم سابق کورینتیانس و رییس فعلی وایادولید در اسپانیا دیدار کرد و بعد با فلورنتینو پرز، ملاقات داشت. پدرینیوی 20 ساله که در اصل وینگر است، توانایی بازی در پست هافبک را نیز دارد و بند فسخ قرارداد او حدود 45 میلیون یورو است. ملاقات مدیر کورینتیانس با رونالدو، این گمانه زنی را ایجاد کرده که پدرینیو پس از انتقال به رئال مادرید، به صورت قرضی برای یک سال در رئال وایادولید به میدان برود.

گفتنی است اخیرا پدرینیو مورد توجه بارسلونا نیز قرار داشت و یکی از مدیران این باشگاه نیز به آمریکای جنوبی سفر کرد تا وضعیت وی را زیرنظر بگیرد.

نظر شما