شناسهٔ خبر: 29461396 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استفاده از اقوام و ادیان در مناصب مختلف بحث تاکتیکی نیست

وزیر دادگستری به تاکید رییس جمهوری مبنی بر استفاده از اقوام و مذاهب در مناصب مختلف کشور اشاره کرد و گفت: دولت به این سمت پیش می رود و این موضوع یک بحث تاکتیکی نیست بلکه یک باور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، سیدعلیرضا آوایی امروز(۲۸ آبان) در جلسه شورای اداری اشنویه گفت: انتخاب افراد از اقوام و مذاهب مختلف در مناصب دولتی با اهداف تاکتیکی، بی ثمر است و دوامی نیز ندارد.

 

وی تاکید کرد: استفاده از اقوام و ادیان در مناصب مختلف بحث تاکتیکی نیست و یک باور است که دولت هم در این راستا پیش می رود.


وزیر دادگستری با بیان اینکه دولت در سفرها برای مردم و رفع مشکلات تلاش می کند، اذعان کرد: با توجه به اینکه دولت در استان ها و شهرستان ها به مسوولان و کارکنان اختیارات تفویض کرده است، رضایتمندی مردم به تلاش مسوولان محلی بستگی دارد.


آوایی تاکید کرد: اگر دولت هزینه ها و برنامه ریزی های خوبی هم داشته باشد و در استان ها و شهرستان ها مسوولان با دلسوزی و تعامل به مردم خدمت نکنند، نمی توانیم شاهد پیشبرد امور باشیم.


وی با بیان اینکه استان هایی که مسوولانی متدین و دلسوز دارند روند رشد سریع تری داشته اند، افزود: دولت باید در راستای ایجاد توسعه متوازن گام بردارد، ضمن اینکه مسوولان استان ها نیز باید پیگیر و کوشا باشند.


وزیر دادگستری بر ضرورت عملگرایی مسوولان تاکید کرد و افزود: بخشی از وقت برخی از مسوولان در کشور صرف تخریب و زیرسوال بردن خدمات دولت می شود و این امر کاری ناشایست است.


آوایی با بیان اینکه افزایش قیمت ارز و طلا یکی از بهانه های نقادان برای تخریب و ناکارآمد نشان دادن دولت تدبیر و امید است، تصریح کرد: اگر دولت کنونی ناکارآمد بود باید در چهار سال خدمت قبلی هم این اتفاقات می افتاد، بنابراین نباید خدمات دولت را زیر سوال برد.


وی در ادامه خواستار مدارا کردن تعزیرات و دستگاه های قضایی در رابطه با اعمال قانون در مورد اقشار ضعیف شد و افزود: این به معنای این نیست که قاچاق را ترویج دهیم اما نیاز است نگاهی متفاوت به اقشار آسیب پذیر داشت.
 

نظر شما