شناسهٔ خبر: 29461386 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

20 اثر در همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی» تجلیل می‌شود

گروه اجتماعی - دبیر اولین همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی» از ارائه ۵۲ مقاله در این همایش خبر داد و گفت: در این همایش از ۲۰ اثر برگزیده تجلیل می‌شود.

صاحب‌خبر -

20 اثر در همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی» تجلیل می‌شوند

به گزارش ایکنا از یزد، سعیده بهادرزاده، معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد صبح امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: فراخوان اولین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی پنجم اردیبهشت‌‌ماه امسال منتشر شد.
وی ادامه داد: دو هزار و 199 اثر به دبیرخانه همایش در یزد ارسال شد که از این تعداد 415 مقاله علمی، 118 فیلم کوتاه، 145 اثر در بخش آواها و نواهای بومی محلی، 125 اثر در زمینه دکلمه خوانی، 235 اثر قصه گویی و 387 نفر در بخش عکس که در این بخش یک هزار و 161 اثر بوده است.
بهادر زاده افزود: از تعداد 415 مقاله علمی 200 مقاله پذیرفته شد که 52 مقاله برای سخنرانی در روزهای همایش ارائه خواهد شد و با اتمام داوری تا 20 آبان، از 20 اثر برگزیده در این همایش تجلیل خواهد شد.
دبیر اولین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی گفت: متاسفانه مساله هویت در دوران کودکی مورد توجه خاص نبوده و خوشبختانه در حال حاضر موجی ایجاد شد که این دوران مورد توجه بیشتری باشد و امیدواریم این همایش آغازی باشد برای این ادامه این راه.
وی همچنین از برگزاری 11 کارگاه جنبی در حاشیه این همایش خبر داد و گفت: این کارگاه ها در محل دانشگاه یزد و نزدیک به 3 هزار و 800 نفر ساعت آموزش را خواهیم داشت.
بهادرزاده با اشاره به حضور 150 مهمان خاص در این همایش بیان کرد: وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی، مدیران کل آموزش و پرورش و معاونان آموزش ابتدایی، رؤسای نواحی آموزش و پرورش استان‌ ها و جمعی از مربیان و آموزگاران دوره پیش‌ دبستانی در این همایش حضور دارند.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد تصریح کرد: در حاشیه این همایش پکیجی از مقالات برگزیده و کارگاه‌ های جنبی در قالب بسته آموزشی به شرکت کنندگان ارائه و در پایان به کل کشور ارسال می شود.

انتهای پیام

نظر شما