شناسهٔ خبر: 29461248 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس:

لزوم تغییر و تعدیل قیمت خودروها در کشور/ سازمان حمایت به وظایف قانونی خود در خصوص تغییر قیمت خودروها عمل کند

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس‏ از لزوم تغییر و تعدیل قیمت خودروها در کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون احمدی در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به قیمت خودروها اظهار کرد: به نظرم با توجه به اینکه قیمت ارز تغییر کرده و در کنار این موضوع قیمت قطعات خودرو نیز تغییر داشته بنابراین تجدیدنظر و تعدیل در قیمت خودروها اجتناب ناپذیر است.

وی با بیان اینکه سازمان حمایت باید کار کارشناسی را در خصوص قیمت خودروها انجام دهد، ابراز کرد: تغییر قیمتها باید در خصوص خودروهایی که عموم مردم آن را مصرف می‌کنند که عمده آن محصولات ایران خودرو و سایپا هستند، انجام پذیرد.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بازار و اقتصاد دستوری نیست، خاطرنشان کرد: بازار اصولی دارد که باید بر اساس این اصول با آن برخورد کرد.

وی با بیان اینکه باید اجازه دهیم سازمان حمایت به وظایف قانونی خود در خصوص قیمت خودروها عمل کند، عنوان کرد: ما به لحاظ کارشناسی تجدید نظر و تعدیل در قیمت خودروها را کار منطقی و درستی می‌دانیم.

احمدی با اشاره به اینکه کمیسیون صنایع پیگیر موضوع قیمت خودروها خواهد بود، خاطرنشان کرد: نخستین خواسته ما این است که سازمان حمایت در این خصوص به وظایفش عمل کند.

وی به انتظارات مجلس از وزیر صنعت، معدن و تجارت اشاره و تصریح کرد: انتظارمان از وزیر صمت این است که چابک سازی را در این وزارتخانه انجام داده و برخی بروکراسی‌های اداری را کاهش دهد.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید باید اولویت اصلی وزارت صمت باشد، اظهار کرد: توجه به اقتصاد و معیشت مردم باید در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما