شناسهٔ خبر: 29460667 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

66 درصد جمعیت مشهد مقدس بیننده شبکه خراسان رضوی

طبق آخرین نظر سنجی ها بیش از 66 درصد جمعیت شهر مشهد مقدس بیننده برنامه های سیمای استان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل صدا و سیمای استان امروز در نشست خبری با بیان این مطلب گفت: همچنین طبق این نظر سنجی بیش از 67 درصد مردم از برنامه های صدا و سیمای استان خراسان رضوی رضایت دارند.

محسن نصر پور افزود: "گزارش 5" پرببینده ترین برنامه سیما و "صبح بخیر خراسان" پرطرفدارترین برنامه های رادیویی گزارش شده اند.

وی گفت: همچنین میزان مخاطب رادیو در صدا و سیمای خراسان رضوی 26 درصد جمعیت مشهد را شامل می شود.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی به پوشش 99 درصدی دیجیتالی برنامه های صدا و سیمای این مرکز تا سال آینده در استان اشاره کرد و افزود: این در حالیست که هم اکنون 96 درصد جمعیت شش میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی از پوشش دیجیتالی برنامه های صدا و سیما برخوردارند.

نصرپور گفت: 120 ایستگاه دیجیتال در سال های 96 و 97 در سطح استان ایجاد شده اند.

او افزود: صدا و سیمای خراسان رضوی با 14 فرستنده تلویزیونی و رادیویی بیشترین تعداد فرستنده های پرقدرت را در سطح کشور دارد.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: هم اکنون بیش از 345 ایستگاه ماهواره ای در این استان فعالیت دارند.

نصر پور افزود: همچنین این مرکز بیشترین تعداد موسیقی های تولیدی را در بین مراکز صدا و سیمای کشور به خود اختصاص داده است.   

وی گفت: صدا و سیمای خراسان رضوی از ابتدای امسال تاکنون 57 اثر موسیقی تولید کرده است که این تعداد تا پایان امسال به 65 اثر خواهد رسید.

مدیر کل صدا و سیمای استان افزود: موضوع هفت اثر موسیقایی از این تعداد پیروزی انقلاب اسلامی است که از آن جمله می توان به سمفونی حماسه های جاودان خاک جاودان، ایران وطنم و طلوع روشن اشاره کرد.

نصر پور گفت: موضوع سایر آثار موسیقی تولید شده درباره امام رضا (ع)، شعار سال و روز قدس است.

او همچنین با تاکید بر لزوم انعکاس گسترده و مناسب دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صدا و سیمای خراسان رضوی برنامه ها و تولیدات مختلفی در حوزه رادیو و تلویزیون دارد.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: تولید سه هزار و 500 دقیقه برنامه در حوزه صدا و سه هزار و 300 دقیقه برنامه تلویزیونی از مهم ترین این برنامه هاست.

نصرپور افزود: تولید 250 اثر در حوزه خبر و هشت برنامه در فضای مجازی در قالب 140 قسمت از دیگر برنامه های صدا و سیمای خراسان رضوی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

 

نظر شما