شناسهٔ خبر: 29460249 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

سرگی میلینکوویچ ساویچ، نخستین هدیه ماروتا به اینتر خواهد بود؟

علیرضا نجاتی

جوزپه ماروتا، مدیر مشهور ایتالیایی به زودی به اینتر ملحق خواهد شد و می خواهد هافبک لاتزیو که مدت هاست زیر ذره بینش قرار دارد را به این تیم بیاورد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- جوزپه ماروتا، مدیر سابق یوونتوس به چین سفر کرده تا با اینتر به توافقات نهایی برسد. انتظار می‌رود تا روزهای آینده، ماروتا قراردادی رسمی با اینتر به امضا برساند و یکی از مدیران ارشد این تیم شود.

به گزارش کوریره دلو اسپورت، با آمدن ماروتا به اینتر، سیاست‌های نقل و انتقالاتی اینتر شکل تازه ای به خود خواهد گرفت. ماروتا که در یوونتوس توجه ویژه ای به سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک 23 ساله صرب لاتزیو داشت و میلینکوویچ ساویچ، نخستین هدف نقل و انتقالاتی ماروتا در اینتر خواهد بود. البته علی رغم علاقه زیاد ماروتا به میلینکوویچ ساویچ، تجربه نشان داده که معامله با کلودیو لوتیتو، رییس لاتزیو اصلا کار آسانی نیست و اینتر برای جذب هافبک تنومند بیانکوچلستی کار سختی خواهد داشت. ماروتا که استاد نقل و انتقالات آزاد نیز به شمار می رود، به بررسی وضعیت جذب بازیکنانی که قراردادشان در این فصل به پایان می رسد، خواهد پرداخت و قطعا وضعیت بازیکنانی چون آندر هررا، آرون رمزی و آدرین رابیو را نیز برای اینتر زیرنظر خواهد گرفت. آمدن ماروتا به اینتر، می تواند انقلابی را در نقل و انتقالات این تیم ایجاد کند.

نظر شما