شناسهٔ خبر: 29456356 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

سیاهپور ضمن بازدید از پروژه‌های حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نی‌ریز خبر داد:

حرکت پرشتاب نی‌ریز به سمت توسعه

پیش‌بینی می‌شود با توسعه کمی و کیفی بخش حمل‌ونقل جاده‌ای نی‌ریز شاهد تردد ایمن و روان از یک‌سو و رونق اقتصاد محلی و استانی از سوی دیگر باشیم.

صاحب‌خبر -
تین‌نیوز | 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس، که به همراه اصغر مسعودی نماینده مردم شهرستان‌های استهبان و نی‌ریز و تنی چند از مسئولین استانی و محلی از پروژه‌های عمرانی شهرستان نی‌ریز بازدید کردند.

شهر نی‌ریز از دیرباز به‌عنوان یکی از مراکز مهم تجاری-اقتصادی، فارس را به کرمان، یزد و بندرعباس پیوند می‌دهد و باگذشت زمان نه‌تنها نقش این شهر کم‌رنگ نشده بلکه به‌واسطه کشف و بهره‌برداری از منابع ارزشمند سنگ و سایر صنایع این شهر پراهمیت‌تر نیز شده است.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس علیرضا سیاهپور در حاشیه بازدید از فعالیت‌ها و پروژه‌های راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این شهرستان ضمن اشاره به مطالب فوق گفت: پیش‌بینی می‌شود با توسعه کمی و کیفی بخش حمل‌ونقل جاده‌ای این شهرستان شاهد تردد ایمن و روان از یک‌سو و رونق اقتصاد محلی و استانی از سوی دیگر باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس، در خصوص وضعیت راهداری و حمل‌ونقل این شهرستان افزود: در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به شهرستان نی‌ریز شده و با اجرای پروژه‌های در دست اجرا و رفع نقاط دارای استعداد تصادف شهرستان، شاهد شکوفایی بیشتر در برقراری ترددی ایمن و روان برای تمامی کاربران جاده‌ای در این حوزه خواهیم بود.

اصغر مسعودی در حاشیه این بازدید گفت: مصوب شد جاده نی‌ریز به بندرعباس (بند کلاغی به حاجی‌آباد) که بیش از صد و ده کیلومتر مسیر راه را کوتاه می‌کند پس از تکمیل مطالعات تا یک ماه دیگر به مناقصه می‌رود.

وی افزود: جاده نی‌ریز به خرامه و جاده نی‌ریز به قطرویه در حال انجام و جاده دهچاه دربیدو و هرگان چاه نصرویه به مناقصه رفته است.

 این گزارش حاکی از آن است که در این بازدید علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس، اصغر مسعودی نماینده مردم شهرستان‌های استهبان و نی‌ریز، فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس، محمدرضا امیری فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین استانی و محلی حضور داشتند.

شهرستان نی‌ریز دارای 426 کیلومتر راه اصلی، فرعی و بزرگراهی و هم‌چنین 791 کیلومتر راه روستایی، پنج مجتمع خدماتی-رفاهی، 9 شرکت حمل‌ونقل کالا و چهار شرکت حمل‌ونقل مسافر است که در سال بیش از یک‌میلیون تن کالا و 90 هزار مسافر از مبدأ شهرستان جابه‌جا می‌شوند.

نظر شما