شناسهٔ خبر: 29455794 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزاری 153 ویژه‌برنامه هفته بسیج در سیستان‌وبلوچستان

گروه فرهنگی - فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان گفت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با شعار محوری «بسیج؛ مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» ۱۵۳ ویژه‌برنامه در سطح نواحی، اقشار، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سطح استان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، امان‌الله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان، امروز در نشست خبری به‌مناسبت هفته بسیج، گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب، تشکیل نیروی گسترده بسیج است که امروز به لطف خدا به یکی از ارکان مهم نظام اسلامی تبدیل شده است.
وی اظهار کرد: بسیج، متشکل از آحاد مردم ایران است و نمی‌توان آن را محدود به جناح یا گروه خاصی دانست؛ امام خمینی(ره) با دوراندیشی، فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند و امروز می‌بینیم که در همه صحنه‌های جنگ سخت، نیمه سخت و جنگ نرم برکات فراوانی دارد.
فرمانده سپاه سلمان استان افزود: به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با شعار محوری « بسیج؛ مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» 153 ویژه برنامه در سطح نواحی، اقشار، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سطح استان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: اجرای طرح مرآت و نشست ائمه جماعت مساجد با فرماندهان پایگاه‌ها، افتتاح 75 طرح محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی، مانور فرهنگی بانوان بسیجی و محفل انس با قرآن به‌دلیل تقارن هفته بسیج با هفته وحدت، از جمله برنامه‌های شاخص این هفته است.
گشتاسبی بیان کرد: آغاز فعالیت اردوهای جهادی، میز خدمت در مساجد و محله‌های حاشیه شهر، ویزیت رایگان بیماران، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، حضور سازمان‌یافته بسیجیان در میعادگاه نماز جمعه و برپایی نشست‌های روشنگری با محوریت مطالبات رهبر معظم انقلاب و نیز دستاوردهای چهل ساله انقلاب از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته بسیج برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه سلمان استان افزود: همچنین هفت برنامه تلویزیونی از امشب 28 آبان‌ماه و در طول ایام هفته بسیج از شبکه هامون با حضور بسیجیان بعد از خبر ساعت 20 روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

نظر شما