شناسهٔ خبر: 29454618 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

750 ویژه برنامه هفته بسیج در دزفول اجرا می شود

به گزارش ایرنا سرهنگ هادی سعادت روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در ستاد فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج دزفول افزود: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا سرهنگ هادی سعادت روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در ستاد فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج دزفول افزود: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، یادواره شهید کایدخورده و ابوالقاسمی، شهدای بخش چغامیش، دانشجو و شهدای وطن از برنامه های هفته بسیج در دزفول می باشند.
وی اظهار داشت: برگزاری جشنواره غذا و نمایشگاه صنایع دستی، اعزام 500 دانش آموز دختر به اردوی راهیان نور، اعزام 19 تیم پزشک و ویزیت رایگان در مناطق محروم، محفل انس با قرآن، توزیع بسته های آموزشی و تجمع سه هزار نفری بسیجیان در حسینیه ثاراله از دیگر برنامه های این هفته در دزفول هستند.
وی با اشاره به ساخت سه خانه برای مردم زلزله زده سرپل ذهاب و کمک به ساخت 17 واحد مسکونی افزود: مرمت و نوسازی 17 باب مدرسه در طرح هجرت تابستان، احداث سه باب خانه عالم در مناطق روستایی، واکسیناسیون 20 هزار دام سبک و سنگین علیه تب کریمه کنگو و اهدای 100 جهیزیه به نوعروسان نیازمند از اقدامات بسیج دزفول هستند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اشاره به اهدای 200 بسته لوازم التحریر و 100 بسته ورزشی در مناطق محروم گفت: بسیج دزفول در یکسال گذشته به احداث 2 زمین ورزشی و چهار باب مسجد کمک کرده است.
وی افزود: احداث مخزن بتنی 75 هزار لیتری با 13 کیلومتر لوله کشی، آبرسانی به سه روستا و برگزاری 12 یادواره از ابتدای امسال تاکنون از دیگر فعالیت های بسیج طی یکسال گذشته می باشند.
سرهنگ سعادت گفت: 83 نفر به کمپ های ترک اعتیاد معرفی و هزینه ترک آنها پرداخت شده است.
7278/3022
انتهای پیام

نظر شما