شناسهٔ خبر: 29454293 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

750 ویژه برنامه هفته بسیج در دزفول اجرا می شود

دزفول - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اشاره به برنامه های هفته بسیج در این شهرستان گفت: 750 برنامه به مناسبت هفته بسیج از 28 آبان تا پنج آذرماه در دزفول اجرا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سرهنگ هادی سعادت روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در ستاد فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج دزفول افزود: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، یادواره شهید کایدخورده و ابوالقاسمی، شهدای بخش چغامیش، دانشجو و شهدای وطن از برنامه های هفته بسیج در دزفول می باشند.
وی اظهار داشت: برگزاری جشنواره غذا و نمایشگاه صنایع دستی، اعزام 500 دانش آموز دختر به اردوی راهیان نور، اعزام 19 تیم پزشک و ویزیت رایگان در مناطق محروم، محفل انس با قرآن، توزیع بسته های آموزشی و تجمع سه هزار نفری بسیجیان در حسینیه ثاراله از دیگر برنامه های این هفته در دزفول هستند.
وی با اشاره به ساخت سه خانه برای مردم زلزله زده سرپل ذهاب و کمک به ساخت 17 واحد مسکونی افزود: مرمت و نوسازی 17 باب مدرسه در طرح هجرت تابستان، احداث سه باب خانه عالم در مناطق روستایی، واکسیناسیون 20 هزار دام سبک و سنگین علیه تب کریمه کنگو و اهدای 100 جهیزیه به نوعروسان نیازمند از اقدامات بسیج دزفول هستند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اشاره به اهدای 200 بسته لوازم التحریر و 100 بسته ورزشی در مناطق محروم گفت: بسیج دزفول در یکسال گذشته به احداث 2 زمین ورزشی و چهار باب مسجد کمک کرده است.
وی افزود: احداث مخزن بتنی 75 هزار لیتری با 13 کیلومتر لوله کشی، آبرسانی به سه روستا و برگزاری 12 یادواره از ابتدای امسال تاکنون از دیگر فعالیت های بسیج طی یکسال گذشته می باشند.
سرهنگ سعادت گفت: 83 نفر به کمپ های ترک اعتیاد معرفی و هزینه ترک آنها پرداخت شده است.
7278/3022

نظر شما