شناسهٔ خبر: 29452836 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس حوزه هنری کردستان:

تولید محوری در اولویت برنامه های حوزه هنری کردستان است

سنندج - رئیس حوزه هنری کردستان تولید محوری را یکی از اولویت های اصلی این حوزه در استان عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امین مرادی شامگاه یکشنبه در مراسم رونمایی از جلدهای دوم و سوم نمایشنامه های کردی، اظهارداشت: در ادامه فعالیت های مرکز کردستان شناسی در حوزه چاپ کتاب های کردی، دو جلد جدید از مجموعه نمایشنامه های کردی با عنوان روژمیری شاریک با حمایت این اداره کل رونمایی شد.

وی گفت: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: استان کردستان استانی فرهنگی است و بر همین اساس ما به عنوان حوزه هنری استان کردستان مانند گذشته آماده استقبال از تمامی برنامه های فرهنگی هستیم و در راستای اشاعه و معرفی فرهنگ کردستان در جامعه نهایت تلاش خود را به کار می گیریم.

وی افزود: بدون شک موفقیت کنونی حوزه هنری کردستان در راستای خدمت به فرهنگ و هنر این دیار، مرهون تلاش تمامی فعالان فرهنگ و هنر است و در همین راستا ما تمامی تلاش خود را به کار خواهیم بست تا از تمامی ظرفیت های در اختیار در راستای خدمت به اعتلای فرهنگ این استان استفاده کنیم.

رئیس حوزه هنری کردستان یادآور شد: هم اکنون و در راستای کمک به توسعه و تقویت فرهنگ و هنر استان کردستان، فعالیت ها و برنامه های مستمر و منظمی در دستور کار حوزه هنری قرار دارد و انتظار داریم که در سایه افزایش حمایت های مالی مسئولان بتوانیم روند این خدمت رسانی را تسریع بخشیم.

در این مراسم دو جلد از مجموعه نمایشنامه های کردی با عنوان روژمیری شاریک که از سوی مرکز کردستان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، رونمایی و وارد بازار شد.

نظر شما