شناسهٔ خبر: 29452713 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

حسن‌پور در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تجمع اعتراضی اصناف و بازاریان مقابل دفتر سازمان ملل برگزار می‌شود

مسؤول سازمان بسیج اصناف کشور گفت: جمعی از اصناف و بازاریان تهران به منظور اعلام حمایت از مردم یمن و اعتراض به جنایات آل سعود در این کشور، ۲۹ آبان تجمعی را مقابل دفتر سازمان ملل برگزار می‌کنند.

صاحب‌خبر -

تجمع اصناف و بازاریان مقابل دفتر سازمان ملل برگزار می‌شود«غلامرضا حسن‌پور» مسؤول سازمان بسیج اصناف کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، درباره برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج، اظهار داشت: برای هفته بسیج دو برنامه پیش‌بینی کردیم که یکی از آن‌ها تجمع جمعی از بازاریان و اصناف تهران مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در حمایت از مردم یمن است که صبح سه شنبه ۲۹ آبان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تجمع اصناف و بازاریان مقابل دفتر سازمان ملل برای اولین بار است که برگزار می‌شود، افزود: برنامه دیگری که پیش‌بینی کردیم، برگزاری یادبود شهید «اسماعیل رضایی» از شهدای ۱۵ خرداد است؛ شهید رضایی که به همراه «طیب حاج رضایی» اعدام شدند، به لحاظ انقلابی و در خط امام (ره) بودن، از شهید طیب برتر است؛ اما تاکنون در سایه نام این شهید بزرگوار قرار گرفته و به همین خاطر از مظلومیت خاصی برخوردار است.

حسن پور با بیان اینکه به منظور معرفی این شهید انقلاب، کتابی هم به نام «ذبیح روح الله» نیز منتشر شده است، ادامه داد: این مراسم ششم آذر در مسجد ارگ تهران با حضور حداد عادل به جهت اینکه با این شهید انقلاب ارتباط‌های نزدیکی داشته، برگزار می‌شود. این شهید سرافراز انقلاب اسلامی می‌تواند الگوی خوبی برای کسبه باشد؛ زیرا در سنین جوانی فعالیت‌های عام‌المنفعه متعددی داشت که در نهایت هم فعالیت‌های انقلابی او در پیروی از امام (ره)، منجر به شهادتش شد.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما