شناسهٔ خبر: 29452667 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

توسعه نیازمند عزم جدی رسانه است

گروه فرهنگی- مدیرکل صدا ‌و سیمای مرکز کردستان گفت: برای توسعه همه جانبه نیاز است که رسانه‌ها با عزم جدی وارد کار شوند و مطالبات مردم را نیز پیگیری کنند.

صاحب‌خبر -

توسعه نیازمند عزم جدی رسانه است

به گزارش ایکنا ازکردستان، ابوالقاسم امان‌اللهی، مدیرکل صدا ‌و سیمای مرکز کردستان امروز، 27 آبان ماه درجمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان که با موضوع تبیین برنامه‌های 40 سالگی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‌ها یکی از ارکان نظارتی جامعه هستند که باید اصل بی‌طرفی را رعایت کنند.
وی با اشاره به اینکه تحقق اراده مردم وظیفه سنگین رسانه است که در این راستا باید توسعه و پیشبرد برنامه‌های استان را در دستور کار قرار دهند، افزود: ایجاد قدرت تحلیل در افکار عمومی از وظایف اصلی رسانه‌ها در حوزه سواد رسانه‌ای است.
مدیرکل صدا و سیمای کردستان با ابراز گله مندی از برخی افراد که منابع شخصی خود را با منافع استان و توسعه گره زده‌اند، عنوان کرد: رسانه‌ها باید هوشیار باشند که ابزار دست صاحبان قدرت و منفعت طلبان نشوند و دیده‌بان جامعه باشند.
وی با اشاره به عمر چهل ساله انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: ایدئولوژی و هدف کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی، دگرگونی ارزشی و اعتقادی در نظام حاکم و جامعه بود.
مدیرکل صدا و سیمای کردستان بیان کرد: استکبار جهانی همواره به دنبال تهدید، تغییر رفتار و خدشه دار کردن انقلاب شکوهمند اسلامی بوده که خوشبختانه در این راه هیچگاه موفق نبوده‌اند چراکه تفکر و زیربنای این انقلاب، اسلام ناب محمدی بوده که توانسته در این راه استکبار را به زانو در آورد.
وی عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، کشور ما در بخش‌های مختلف سلول‌های بنیادی، انرژی هسته‌ای، سیستم‌های دفاعی و امنیتی و ... به موفقیت‌های بسیار چشمگیری رسیده است.
امان الهی در ادامه با اشاره به برنامه‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی، اعلام کرد: چهل بهار، چهل سردار، ریگای سربرزی، مستند تیکوشان، مستند روانگه و کارنامه، ویژه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کردستان است.
وی با اشاره به اینکه 97 درصد مردم جمعیت استان کردستان تحت پوشش دیجیتالی برنامه‌های این مرکز قرار گرفته‌اند، یادآور شد: سنجر خان، مستوره اردلان و امیر نظام گروسی به عنوان سریال‌های شاخص مرکز کردستان در حال تولید است.
انتهای پیام

نظر شما