شناسهٔ خبر: 29452631 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

بیان خدمات عامل شکست توطئه رسانه ای ضد نظام است

به گزارش ایرنا، ضیاء رضایی روز دوشنبه در نشست اعضای کارگروه محرومیت زدایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم ایران شایستگی هر

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، ضیاء رضایی روز دوشنبه در نشست اعضای کارگروه محرومیت زدایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم ایران شایستگی هر گونه خدمت رسانی دارند، افزود: ملت بزرگ و هوشیار ایران همواره در صحنه های دفاع از نظام حضور چشمگیر و خیره کننده داشته که راهپیمایی اخیر 13 آبان علیرغم تبلیغات مسموم دشمنان از نمونه های این بیداری و بصیرت بود.
وی ادامه داد: بر این اساس و با توجه به هجمه های همیشگی نظام استکبار بر ضد انقلاب اسلامی اطلاع رسانی خدمات و دستاوردهای چهل ساله نظام برای مردم از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بوده و باید از ظرفیت راهگشای رسانه بهره کامل برده شود.
مدیرکل کمیته امداد ایلام اظهار داشت: کارگروه محرومیت زدایی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان ایلام در جهت اجرای برنامه های موثر و پرمحتوا از تمامی توان و ظرفیت دستگاه های عضو این کارگروه بهره خواهد برد.
رضایی برگزاری برنامه های پرمحتوا در جهت اطلاع رسانی خدمات نظام برای مردم و تنویر افکار عمومی نسبت به روند رو به رشد انقلاب اسلامی را از عوامل مهم خنثی سازی تبلیغات مسموم دشمنان دانست.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به بلوغ کامل رسیده است، گفت: نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی در طول دوران سپری شده از عمر با برکت خود فراز و نشیب های زیادی را طی کرده تا به این مرحله رسید.
حجت الاسلام علی چراغی پور افزود: نظام سلطه و استعمار در طول سالهای گذشته با استفاده از ابزارهای مختلف همواره سعی در ضربه زدن به ارکان نظام و القای حس بی اعتمادی و ناامیدی ملت نسبت به نظام داشته اما به برکت بیداری مردم و زعامت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هیچگاه در راستای رسیدن به اهداف شوم خود موفق نبوده است.
وی بر ضرورت نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان تاکید کرد و گفت: به همین منظور 21 کارگروه در راستای برنامه ریزی و اجرای برنامه های ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تشکیل شده که هر کدام فعالیت های خود را آغاز کرده اند.
در ادامه هر یک از اعضا پیرامون برنامه ریزی اجرای برنامه های ویژه بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بحث و تبادل نظر کردند.
7171/6119
انتهای پیام

نظر شما