شناسهٔ خبر: 29452314 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

بسیجی پیشکسوت در گفتگو با بسیج؛

برنامه های بسیج ابزاری توانمند برای پیشبرد آرمان های انقلاب است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان فراهان، بسیجی پیشکسوت فتح الله امینی منفرد که در حدود سه دهه در عرصه های مختلف مدیریت بسیج در شهرستا ن فراهان فعالیت موثر داشته است در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: برنامه های بسیج در نگاه کلی بسیار ارزشمند و الگوپذیر هستند و چون برنامه های بسیج کلیه آحاد مردم را شامل می شود و اقشار و اصناف و گروه های مختلف را در بر می گیرد، می تواند ابزار و وسیله ای بسیار مهم و توانمند برای پیشبرد آرمان‌های انقلاب،امام و شهدا باشد.

ایشان در ادامه افزود: حال که برنامه های بسیج تا این اندازه در جذب و تاثیرگزاری بر روی مخاطبان و خصوصا جوانان توانمند و پیشرو می باشد باید از این نکته نیز غافل نگردیم که هر گلی یک خار دارد یعنی یرنامه های بسیج هم می تواند در معرض آسیب و تهدید قرار بگیرد لذا باید با هشیاری و درایت و بصیرت کافی و وافی مراقب تهاجمات فرهنگی دشمن باشیم.

وی بیان کرد: یکی از آسیب هایی که در معرض مجموعه بسیج قرار دارد  و اگر دقت کافی در این امر صورت نپذیرد، آسیب زا خواهد بود مساله انتصابات است چراکه اگر بخواهیم انتصاب شایسته ای انجام دهیم باید به مسائل اعتقادی فرد، بینش بصیرتی فرد در حوزه سیاست،میزان آشنائیت فرد با مردم بومی منطقه، داشتن انگیزه الهی لازم برای خدمت و ... دقت لازم را رعایت نماییم.

امینی در پایان مطرح کرد: آرزوی همیشگی بنده در مجموعه بسیج این است که بتوانیم به وحدت رویه میان آحاد جامعه خصوصا منطقه فراهان  با آرمان های انقلاب برسیم و بتوانیم الگوی مدیریت بسیجی را به تمام نقاط عالم صادر نماییم که اگر به این قله برسیم یقینا ظهور منجی بشریت اتفاق خواهد افتاد و دعا می کنم که پرچم مبارک این انقلاب با دستان رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای به دست صاحب اصلی برسد.

نظر شما