شناسهٔ خبر: 29452303 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

چهارمین اجلاسیه نمازدر اردل برگزار شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال وبختیاری؛ چهارمین اجلاس نماز در سالن مهرگان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی  اردل با حضور مسئولین ادارات و اقشار مختلف مردم این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام بهرامی، امام جمعه شهراردل در این مراسم عنوان کرد: یکی از حساس ترین مسائل تربیتی ، تربیت دینی کودکان ونوجوانان است. از نظر اسلام  تربیت کودکان باید قبل از تولد شروع شود وتا بعد از تولد در سنین کودکی ونوجوانی ادامه یابد.

وی با اشاره به روایتی از امام صادق (علیه السلام) افزود: ما کودکان خود را از سن پنج سالگی به نماز، وا می داریم شما نیز کودکان خود را از سن هفت سالگی امر به نماز کنید.

امام جمعه اردل در ادامه با اشاره به چند راهکار جهت تشویق کودکان به نماز گفت: یاد دادن نماز به کودکان، دادن جایزه به آنها به خاطر برگزاری نماز، بردن کودکان به مساجد و مراسم نماز توسط والدین ، راحت نمودن و راحت کردن نماز برای نمازگزار کودک، ارزش دادن وتشویق لفظی او در جمع دوستان وآشنایان از راه های ترغیب کودکان به امور معنوی و نماز است.

گفتنی است این اجلاس با محوریت شیوه ها ومهارت های دعوت به نماز برگزار شده ودر پایان از 30 نفر ازنماز گزار برتر، موذن برتر ، فعالین نماز  و هیئت امنای مساجد برتر، تجلیل شد.

نظر شما