شناسهٔ خبر: 29451796 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

خوزستان| آغاز متفاوت زندگی زوج جوان در کنار مزار شهید ولایتی‌فر

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از دزفول، بسیاری از زوج‌های جوان روزهایی که مزین به نام اهل البیت هستند را برای ازدواج و آغاز زندگی مشترک خود انتخاب می‌کنند تا زندگی مشترک خود را به نور اهل بیت مزین کنند. در این میان زوج‌های جوان دیگری نیز هم هستند که در این ایام، زندگی مشترک خود را در جوار شهدا آغاز می‌کنند تا علاوه بر مزین شدن زندگی خود به نور اهل بیت با شهدا پیمان بسته و به بیانات مقام رهبری مبنی بر"ازدواج آسان" جامه عمل بپوشانند. در همین راستا سید ایمان حسینی احمدفداله و سیده لاله احمدفداله آغاز زندگی مشترک خود را با حضور بر سر مزار شهید والامقام "حسین ولایتی‌فر" برگزار کردند.

سید علیرضا حسین احمدفداله با بیان اینکه حسین از دوستان من بوده، اظهار داشت: ما مدیون شهدا هستیم و در همین راستا تصمیم گرفتیم زندگی خود را در جوار دوست شهیدم شهید حسین ولایتی‌فر آغاز کنیم چون معتقد هستیم ازدواج امری پاک و الهی است و در همجواری با شهدا این امر را مقدس‌تر می‌کند به همین دلیل با نیت قلبی تصمیم گرفتیم که زندگی خود را در جوار شهدا آغاز کنیم تا ان شاءالله ما هم فرزندانی مثل شهید ولایتی‌فر تربیت کنیم.

در ادامه این زوج جوان با حضور در منزل شهید حسین ولایتی‌فر با پدر و مادر این شهید والامقام دیدار کرده و مادر شهید ولایتی‌فر با بیان اینکه زندگی خود را به دور از هرگونه تعلقات دنیوی، ساده و صمیمی آغاز کنید با تقدیم هدایایی برای این زوج جوان عاقبت بخیری و خوشبختی را از ایزد منان خواستار شد.

به گزارش بسیج حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز صبح شنبه 31 شهریور ماه 97 همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس منجر به شهادت و مجروح شدن عده زیادی از مردم شهیدپرور خوزستان شد که شهید سعید زارع و نیز شهید حسین ولایتی‌فر از شهدای شهرستان شهیدپرور دزفول در این حادثه بودند.

در ادامه تصاویری از این مراسم را می‌ببینید:

 

نظر شما