شناسهٔ خبر: 29450995 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

وزارت خارجه ایران عملیات تروریستی در تکریت عراق را محکوم کرد

«بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت امور خارجه دوشنبه شب با محکوم کردن عملیات تروریستی در تکریت عراق که در آن چندین کشته و زخمی بر جای گذاشت، با دولت و ملت این کشور و خانواده جانباختگان و مجروحان این جنایت بی شرمانه تروریستی ابراز همدردی کرد.

صاحب‌خبر -
قاسمی همچنین افزود: بقایای تروریست های تکفیری که جایگاه و پایگاه خود را با مقاومت مردم عراق از دست داده اند، با عملیات انتحاری - تروریستی کور خود درصدد القای ناامنی و انتقام از مردم مقاوم عراق هستند که البته خللی در عزم و اراده دولت و ملت این کشور در مبارزه بی امان با آنان و ریشه کنی این غده سرطانی وارد نخواهد کرد.
شامگاه یکشنبه، انفجار یک دستگاه خودروی انتحاری در شهر تکریت استان صلاح الدین در 180 کیلومتری شمال بغداد، پنج کشته و 16 زخمی برجای گذاشت.
یک منبع امنیتی عراقی به رسانه های محلی این کشور گفت: این انفجار در قلب شهر تکریت مقابل یک رستوران رخ داده است و قربانیان غیرنظامی هستند.
ارتش عراق دسامبر 2017 (آذر 96) از بازپس گیری تمامی خاک خود از اشغال و پیروزی بر داعش خبر داد اما هنوز هسته های خفته وابسته به این گروهک به صورت متناوب دست به اقدامات تروریستی در این کشور می زنند.

نظر شما