شناسهٔ خبر: 29450331 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

وحید قلیچ در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس با 5 بازیکن هم پیکان را می‌برد/ بیرانوند جایی برای رفتن ندارد/ اگر بخواهند خودم دروازه‌بان می‌شوم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بیرانوند هرگز از پرسپولیس جدا نمی‌شود. اکنون در سطح جهانی سنگربانان بسیار خوبی قرار دارند که عملکردی بهتری از بیرانوند دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وحید قلیچ، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار سرخپوشان و پیکان در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: تیم فوتبال پرسپولیس با همین تعداد بازیکن هم می‌تواند پیکان را شکست دهد. تیمی که با دست خالی به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رسد در لیگ برتر ایران با هر تیمی بازی کند پیروز میدان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه معتقدم برانکو نباید به زمان برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس اعتراض می‌کرد، افزود: بازیکنان پرسپولیس از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و سرخپوشان با پنج بازیکن هم می‌تواند پیروز میدان شود. پرسپولیس همیشه در شرایط سخت به نتیجه رسید هرگاه سرخپوشان در وضعیت راحت قرار گرفتند نتوانستند به نتیجه مورد نظر برسند.

قلیچ با تاکید بر اینکه برانکو مربی بسیار خوبی است و با کمبود بازیکن هم هرگز اجازه نمی‌دهد تیمی به نتیجه برسد، اضافه کرد: برانکو نباید در پرسپولیس نگران باشد زیرا بازیکنان خوبی در اختیار دارد که می‌تواند با استفاده از آنها به نتایج خوبی برسد. 

وی یادآور شد: پرسپولیس در نقل و انتقالات نیاز مبرمی به هافبک خلاق دارد که بتواند مهاجمان پرسپولیس را در خط حمله راه بیاندازد. علیپور و منشا گلزنان خوبی هستند اما رقیبی ندارد اگر دو مهاجم دیگر در پرسپولیس باشند آنها احساس خطر خواهند کرد و بازی بهتری از خود به نمایش می‌گذارند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی بیرانوند در نیم فصل از قرمزها، گفت: بیرانوند هرگز از پرسپولیس جدا نمی‌شود. اکنون در سطح جهانی سنگربانان بسیار خوبی قرار دارند که عملکردی بهتری از بیرانوند دارند. قول می‌دهم وی هرگز از جمع قرمزها جدا نمی‌شود و اگر یک درصد از پرسپولیس جدا شد خودم در دروازه قرمزها قرار می‌گیرم. امیدوارم بیرانوند مرد سال آسیا شود.

نظر شما