شناسهٔ خبر: 29450066 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار بوشهر:

۳۰۰ زوج جوان استان بوشهر در هفته وحدت راهی خانه بخت می‌شوند

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: به مناسبت هفته وحدت عملیات اجرایی یک هزار واحد مسکونی ویژه محرومین را در استان شروع می کنیم و به همین مناسبت هم ۳۰۰ زوج جوان راهی خانه بخت می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست با اعضای ستاد هفته بسیج استان بوشهر با تبریک هفته وحدت و هفته بسیج اظهار داشت: بسیج شجره طیبه ای است که عظمت و امنیت کشور مرهون همین بسیج است.

وی بیان کرد:  بسیج، پشتیبان عظیم نیروهای مسلح و پایگاه بزرگ مردمی نظام در عرصه های مختلف است و می توانیم از این نیروی بزرگ مردمی برای حفاظت از نظام استفاده کنیم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: بسیج بعد از جنگ تحمیلی در عرصه سازندگی و حوادث مختلف نظام هم حضوری مثمر ثمر داشته و امروز همه ما وظیفه داریم این نهال را که به درختی تنومند تبدیل شده را پاسداری و تقویت کنیم.

گراوند با اشاره به برنامه‌های محرومیت زدایی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: سپاه استان آستین همت را بالا زده و با کمک سایر ظرفیت ها گام های مهمی در عرصه محرومیت زدایی برداشته است.

وی با بیان اینکه هر جا نظام و انقلاب نیاز داشت بسیج وارد عمل شده، گفت: باید از ظرفیت عظیم بسیج در حوزه های مختلف از جمله محرومیت زدایی استفاده بهینه کنیم.

استاندار بوشهر یادآور شد: به مناسبت هفته وحدت عملیات اجرایی یک هزار واحد مسکونی ویژه محرومین را در استان شروع می کنیم و به همین مناسبت هم ۳۰۰ زوج جوان راهی خانه بخت می شوند.

نظر شما