شناسهٔ خبر: 29449804 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تحقیر بلژیک با کامبک تاریخی سوئیس/ سفروویچ تیمش را فینالیست کرد

بلژیک با قبول شکست در برابر سوئیس از صعود به فینال لیگ ملت ها بازماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، مسابقات لیگ ملت های اروپا امشب با انجام چند دیدار پیگیری شد و نتایج جالب توجهی هم در سطوح مختلف به دست آمد که مهمترین آن پیروزی بزرگ سوئیس مقابل بلژیک و صعود به مرحله فینال بود.

تیم ملی سوئیس در سطح A ودر گروه B به مصاف بلژیک رفت و در حالی که در 16 دقیقه نخست تورگان هازارد دو گل به ثمر رسانده بود در ادامه شاهد یک کامبک بزرگ بودیم و تیم سوئیس با 5 گل به برتری رسید و با 9 امتیاز بالاتر از بلژیک به مرحله فینال رفت و در کنار تیمهای انگلیس و پرتغال قرار گرفت.

هریس سفرروویچ مرد اول میدان بود که هت تریک کرد. او در دقایق 13، 44 و 84 سه گل زد. ریکاردو رودریگز در دقیقه 26 از روی نقطه پنالتی و نیکو الوردی در دقیقه 62 زننده دیگر گل های تیم پتکوویچ بودند. در این گروه ایسلند هم با صفر امتیاز به سطح پایین تر سقوط کرد.

در سطح C تیم یونان به مهمان خود استونی باخت و مجارستان هم با دو گل از سد فنلاند گذشت. مجارستان و فنلاند در این گروه چهار تیمی اول و دوم هستند. 

در سطح دوم و در گروه سوم تیم اتریش در دیداری تشریفاتی با نتیجه 2-1 میزبان خود ایرلند شمالی را شکست داد و با 7 امتیاز بعد از بوسنی دوم شدند. حریف آنها هم به سطح سوم سقوط کرد.

نظر شما