شناسهٔ خبر: 29449089 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

کوتاه از جهان

صاحب‌خبر -

دیدار محرمانه مقام سیا با نمایندگان کره شمالی

یونهاپ: یکی از مقام‌های ارشد سیا مسئول امور کره در سفری محرمانه به کره‌جنوبی با مقام‌های کره شمالی در روستای مرزی دو کره دیدار و گفتگو کرده است. «اندرو کیم»، رئیس مرکز هیات کره در سیا برای یک سفر چهار روزه که از چهارشنبه آغاز شد، به سئول رفته و پس از گفتگو با مقام‌هایی از دو کره به آمریکا بازگشته است.

رفراندوم برگزیت گزینه‌ای برای آینده

رویترز: رهبر حزب اپوزیسیون کارگر بریتانیا دیروز (یکشنبه) گفت، برگزاری دومین رفراندوم برگزیت یک گزینه برای آینده است نه امروز. حزب کارگر بریتانیا گفته است از توافق برگزیت «ترزا می»، نخست‌وزیر بریتانیا در رای‌گیری آتی در پارلمان حمایت نمی‌کند و این حزب از درخواست‌ها برای یک رفراندوم روی این توافق حمایت کرده است. جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر بریتانیا در مصاحبه با اسکای نیوز گفت: این گزینه‌ای برای آینده است نه امروز چون اگر امروز رفراندوم برگزار کنی مقرار است از مردم چه سوالی پرسیده شود؟

معرفی سفیر فوق‌العاده عربستان در لبنان

النشره: کاردار سابق سفارت عربستان در لبنان دیروز (یکشنبه) به عنوان سفیر فوق‌العاده این کشور در بیروت ادای سوگند کرد. ولید البخاری» به عنوان سفیر فوق‌العاده و نماینده ویژه پادشاه عربستان در لبنان در مقابل «ملک سلمان بن عبدالعزیز»، پادشاه سعودی ادای سوگند کرد. سفیر فوق‌العاده به عنوان نماینده پادشاه عربستان و نه دولت و وزارت خارجه این کشور در لبنان خواهد بود.
 

نظر شما