شناسهٔ خبر: 29448998 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبار کوتاه

صاحب‌خبر -

انبار کالا در بازار حضرتی آتش گرفت

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک انبار کالا در بازار حضرتی خبر داد.سید جلال ملکی در گفت‌وگو با حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک انبار کالا در بازار حضرتی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 13:53 دیروز آتش‌سوزی در یک انبار 400 متری واقع در بازار حضرتی، خیابان مولوی به سامانه 125 اعلام شد.

دستگیری 13 نفر از اعضای یک شرکت هرمی
 در نوشهر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 13 نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهرستان نوشهر خبر داد.به گزارش  گروه دریافت خبر ایسنا، علیرضا باقری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت و عضوگیری یک شرکت هرمی در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای این شرکت هرمی که با وعده استخدام افراد در یکی از شرکت‌های دولتی و دریافت کارت پایان خدمت برای مشمولان، سوژه‌های مورد نظر را انتخاب و آنان را وادار به عضویت و عضوگیری برای این شرکت می کردند، شناسایی شدند. باقری یادآور شد: پس از هماهنگی‌های قضایی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی نوشهر با تشکیل تیم‌های عملیاتی 13 نفر از سرشاخه‌های اصلی این شرکت هرمی را دستگیر کردند.  برابر بررسی‌های به عمل آمده متهمان تاکنون بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

انفجار در تاسیسات پسماندِ غرب آمریکا 
قربانی گرفت

رسانه‌های داخلی آمریکا از وقوع انفجار در تاسیسات پسماند «اکولوژی» آمریکا در ایالت غربی «آیداهو» خبر دادند که این حادثه یک قربانی نیز داشته است.به گزارش ایسنا، این حادثه که روز شنبه رخ داد همچنین سه زخمی داشته است. به گفته کارشناسان جراحات زخمی‌های این حادثه شدید و تهدیدکننده نیست.در زمان وقوع حادثه ۱۵ پرسنل این تاسیسات مشغول فعالیت در داخل ساختمانی بودند که انفجار در آن رخ داده است. به گزارش سایت محلی «آیداهو استیت‌منز»،‌ کارکنان این کمپانی می‌گویند که ساختمان مزبور محلی برای بازیافت و تبدیل زباله‌های غیرآلی خطرناک به پسماندهای بی‌خطر است. همچنین تاکنون گزارش مبنی بر آلودگی احتمالی محل در پی این حادثه منتشر نشده است.

برچسب‌ها:

نظر شما