شناسهٔ خبر: 29448313 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهره برداری از ۴ کتابخانه در لارستان

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی لارستان گفت: ۴ کتابخانه تازه به مجموع کتابخانه‌های لارستان اضافه می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدمهدی معتمدیان رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی لارستان در مراسم هفته کتاب و کتاب خوانی از اضافه شدن ۴ کتابخانه تازه تاسیس به مجموع کتابخانه‌های لارستان خبر داد و گفت: کتابخانه های آیت الله حقانی، حسین آباد و نجف آباد بخش بیرم و «ام الخیر» شهر اوز تا پایان آبان به بهره برداری می رسند.

وی با ابراز خرسندی از افزایش تعداد کتابخانه‌های این شهرستان به ۱۸ کتابخانه، افزود: این تعداد کتابخانه به نسبت جمعیت شهرستان لارستان، بالاترین تعداد کتابخانه در بین شهرستان‌های فارس است.

معتمدیان ادامه داد: عضویت در کتابخانه‌های لارستان با ۳۰ درصد رشد نسبت به پارسال به ۷ هزار و ۳۰۰ نفر رسیده اما نسبت جمعیت شهرستان لارستان آمار پایینی است.

در این مراسم از کتاب‌های لباس‌های عجول نوشته فریده حسینی، دنیای این روز‌ها نوشته زهرا آزادی، جلوتر از خط مقدم نوشته نسرین اسکندری، تاریخ انقلاب لارستان نوشته کلثوم بیرمی، جریده نگاران عصر مشروطه نوشته مریم کامیاب و حامد زارع، شاعر رضوی نوشته محمدرضا شجعان و کتاب‌های انگلیسی برای دانشجویان مهندسی کامپیوتر و IT، بایسته‌هایی از حقوق جزای اختصاصی نوشته رسول اینالویی و نیما، نازیسم و کمونیست نوشته کاظم رحیمی نژادان نوشته اساتید مرکز آموزش علمی و کاربردی لارستان که توسط نویسندگان لارستان تألیف و تنظیم شده است، رونمایی شد.

شهرستان لارستان در فاصله ۳۳۰ کیلومتری شهرستان شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/م

رونمایی از ۱۰ کتاب نویسندگان لارستانی

برچسب‌ها:

نظر شما