شناسهٔ خبر: 29446701 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از رکن‌های اساسی مبارزه با دشمن است

مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت: تا زمانی که کینه دشمن پابرجاست، فرهنگ ایثار وشهادت را باید در میان مردم ترویج کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین از بیجار، حجت الاسلام والمسلمین پرویز ولی زاده در نشست شورای اداری شهرستان بیجار که در محل سالن اجتماعات فنی مهندسی برگزار شد، با تبریک هفته بسیج و هفته وحدت اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی، استان کردستان از جمله استانهایی است که وحدت را می توان به وضوح در آن مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه در برابر تفرقه افکنان ایستاده ایم، گفت: امروز به برکت خون شهدا امنیت اقتدار و آرامش ایران اسلامی در سطح جهان زبانزد است.

ولیزاده افزود: مابایدترویج فرهنگ ایثار وشهادت را از خودآغاز نموده و پیام شهدا را دریافت کنیم و ادامه دهنده این راه باشیم.

وی با اشاره به نقش بی بدیل پیشمرگان کرد  در پیروزی جنگ تحمیلی گفت: پیشمرگان نقشی بی بدیل را در دفاع مقدس ایفا نمودند که فراموش نشدنی است.

مشاور ومسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهور اظهار داشت: دستگاه های اجرایی هرانچه در چهار چوب قانون است را اجرایی نمایند وبیمه تکمیلی ایثارگران  و جانبازان هرمجموعه  برعهده دستگاه های مربوطه می باشد.

وی در خصوص میز خدمت در ادارات گفت: کارکنان میز خدمت در ادارات باید افرادی مطلع واگاه به امور بوده ودارای اخلاق حسنه باشند.

وی اظهار داشت: در شرایط کنونی  اقتصادی با مدیریت جهادی باید نقشه دشمنان را نقش براب کرد.

حجت السلام والمسلمین ولیزاده در پایان گفت: ائمه جمعه و رسانه ها در مدیریت افکار عمومی نقش بسزایی دارند و باید برای گسترش فرهنگ حسنه در جامعه تلاش خود را بیشتر نمایند.

46

نظر شما