شناسهٔ خبر: 29446695 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح همزمان دو نمایشگاه کار آفرینی و دانشگاهی در مشهد

چهارمین نمایشگاه توسعه کارآفرینی و ششمین جشنواره دانشگاهی حرکت امروز با حضور مدیرکل مرکز اسناد و انتشارات دانشگاه علمی و کاربردی کشور گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس دانشگاه علمی و کاربردی خراسان رضوی امروز با بیان این مطلب گفت: در نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی 22واحد علمی کاربردی و 25موسسه، شرکت و بنگاه اقتصادی خراسان رضوی توانمدی های خود را به نمایش می گذارند.افتتاح همزمان دو نمایشگاه کار آفرینی و دانشگاهی در مشهد

مرتضی تشکری افزود: زمینه سازی برای اشتغال و کارآفرینی دانشجویان و پیوند بین صنعت و دانشگاه از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی گفت: در حاشیه این نمایشگاه نیز شش کارگاه آموزشی با موضوع کشاورزی نوین، کسب و کار، ایده یابی و کارآفرینی موفق در حال برگزاری است.

تشکری با اشاره به جشنواره ملی درون دانشگاهی حرکت افزود: تجلیل از برگزیدگان خالق آثار و دستاوردهای علمی جشنواره و رونق بخشی به خلاقیت های دانشجویان از مهم ترین اهداف این جشنواره است.

وی گفت: 946 اثر از دانشجویان این واحدها به دبیرخانه جشنواره ارائه شد که 876 اثر مورد داوری قرار گرفت و 81 اثر برگزیده شد.

فعالیت های علمی خلاقانه، نشریه، محتوای دیجیتال، کتاب، اختراع، کارآفرینی و بخش ویژه با موضوع آب و محیط زیست از مهم ترین موضوعات آثار ارائه شده به این جشنواره ملی است.

این نمایشگاه ها تا 29 آبان در سالن هتل پارس مشهد مقدس ادامه دارد.

 

نظر شما