شناسهٔ خبر: 29446583 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

شخصیت «V» در Cyberpunk 2077 همانند یک کاغذ سفید نخواهد بود

به تازگی اطلاعات جدیدی از نوع شخصیت‌پردازی شخصیت اصلی بازی Cyberpunk 2077 یعنی «V» منتشر شده است که در ادامه به مرور آنان می‌پردازیم.

صاحب‌خبر -
شخصیت «V» در Cyberpunk 2077 همانند یک کاغذ سفید نخواهد بود

به تازگی اطلاعات جدیدی از نوع شخصیت‌پردازی شخصیت اصلی بازی Cyberpunk 2077 یعنی «V» منتشر شده است که در ادامه به مرور آنان می‌پردازیم.

شرکت سی دی پراجکت رد (CD Project Red) با عرضه‌ی بازی Witcher 3 به همگان اثبات کرد که در حیطه‌ی داستان‌ و شخصیت‌پردازی، یکی از بهترین‌ها است. در این بازی ما شاهد تاثیر انتخاب‌هایمان بر روند داستان و مراحل مختلف بودیم. ممکن بود با انتخاب ما کسی بمیرد، زنده بماند و یا به جنون کشیده شود. ولی با تمامی این حرف‌ها، ما هنوز هم در نقش گرگ سپید عمل می‌کردیم. شخصیتی که اصول اخلاقی و خط قرمز‌های مخصوص به خود را داشت و ما هیچ‌گونه کنترل و اراده‌ای مبنی بر ایجاد آنان نداشتیم. اکنون که شرکت سازنده قول آزادی عمل بیشتر را به بازی‌بازان داده است، این سوال برای ما پیش آمده است که تا چه حدی برروی ساخت شخصیت و کاراکتر V کنترل داریم. آقای مایلز تست (Miles Tost)، طراح مراحل این بازی تا حدودی به سوال پیش‌آمده برای ما جواب داده است. طبق گفته‌های این فرد، بازی‌بازان این اختیار را دارند که حتی جنسیت شخصیت اصلی بازی را تایین کنند ولی با توجه به این‌ که بازی Cyberpunk 2077 یک عنوان داستان‌محور است، نمی‌توان آزادی عمل کامل در اختیار بازی‌باز در حیطه‌ی ایجاد شخصیت داد. در اصل، روند توسعه‌ی شخصیت «V» به عهده‌ی خود بازی‌باز است ولی نمی‌توان او را مانند یک صفحه‌ی سفید دانست که شما آن را با توجه به سلایق خودتان پر می‌کنید. ایشان همچنین تایید کردند که در نهایت، روند ساخت اصول شخصی «V» به عهده‌ی خود بازی‌باز است و با تصمیم‌های او، روند داستان و تجربیاتتان کاملا تغییر می‌کنند.

هنوز تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077 مشخص نیست اما حداقل می‌دانیم که استودیوی سی‌دی پراجکت قصد دارد تا این بازی را در نسل هشتم عرضه کند. شایعاتی در ارتباط با انتشار این بازی در سال ۲۰۱۹ وجود دارد که می‌توانید جزئیات کامل این خبر به همراه تحلیل گیم‌پلی بازی به قلم سعید آقابابایی را در وب‌سایت گیمفا مشاهده کنید.

نظر شما