شناسهٔ خبر: 29446176 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

نجات استقلال با پروژه بازگشت

صاحب‌خبر -

 استقلال در فصل نقل و انتقالات دستخوش تغييرات زيادي در جمع نفراتش شد و 4 بازيکن مهم و تاثيرگذار اين تيم يعني سرور جپاروف، اميد نورافکن، اميد ابراهيمي و مامه تيام ازاين تيم رفتند و باعث شد قدرت آبي‌پوشان در فصل جديد تا حد زيادي کاهش پيدا کند.

در اين ميان خريد‌هاي شفر هم براي پر کردن جاي خالي اين نفرات جواب نداد تا اوضاع استقلال به آشفتگي چيزي باشد که در حال حاضر مشاهده مي‌شود. ميثم تيموري در سمت چپ خط دفاع به جاي نورافکن، علي کريمي در پست هافبک دفاعي به جاي ابراهيمي، نويماير به جاي جپاروف به عنوان هافبک طراح و الحاجي‌گرو به جاي تيام در نوک حمله جذب شدند که عملکرد هيچکدام به قدري خوب نبود که نتايج خوب فصل گذشته استقلال تکرار شود.

حذف از ليگ قهرمانان آسيا و جام حذفي و نتايج نه چندان خوب در ليگ برتر فشارها را به شفر و کادر مديريتي باشگاه به اوج خودش رسانده است و به همين دليل برنامه‌ريزي براي تغييرات عمده و بهبود مشکلات تيم از الان شروع شده و گمانه‌زني‌هايي هم شکل گرفته است.

نورافکن با دعوت باشگاه شارلروا به بلژيک رفت تا تکراري بر خاطرات خوب کاوه رضايي در اين تيم به عنوان يک بازيکن ايراني باشد و مثل او اين تيم را پلي براي رسيدن به تيم‌هاي بزرگتر قرار دهد ولي اوضاع تا اينجا بر وفق مراد او نيست و نيمکت‌نشيني باعث شده به فکر بازگشت به ايران و استقلال بيفتد.

از طرفي سرور جپاروف که اين روزها در جتسو قزاقستان عضويت دارد، اگرچه در بين بازيکنان اصلي تيمش قرار دارد ولي سطح پايين فوتبال اين کشور و مشکلات متعددي که وجود دارد او را براي روزهاي خوب استقلال دلتنگ کرده و سرور براي بازگشت چراغ سبز نشان داده است.

بازگشت نورافکن و جپاروف در حالي در دستور کار قرار گرفته است که در صورت عملي شدن هم اميد را به دل هواداران اين باشگاه بر مي‌گرداند و هم آبي‌پوشان را در ادامه ليگ با روحيه‌اي مضاعف همراه خواهد کرد که ممکن است گره‌گشاي کار اين تيم باشد.

نظر شما