شناسهٔ خبر: 29445176 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون توسعه مدیریت معاونت علمی ریاست جمهوری خبر داد

صدور مجوز برای 17 صندوق سرمایه‌گذاری/ لزوم توجه به حوزه‌های دانش‌بنیان

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از صدور مجوز برای 17 صندوق سرمایه‌گذاری خبر داد و گفت: تعدادی از صندوق‌ها در حال پذیره‌نویسی هستند که با 30 تا 50 میلیارد تومان سرمایه کار شروع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علیرضا دلیری ظهر امروز در حاشیه یازدهمین نشست فن‌بازارهای استان البرز در جمع خبرنگاران حاضر شد و از صدور مجوز برای 17 صندوق سرمایه‌گذاری خبر داد و اظهار کرد: بیش از 15 صندوق در حال گرفتن صدور مجوز هستند.

وی افزود: از این میزان هفت صندوق پذیره نویسی کردند و تعدادی از صندوق‌ها در حال پذیره نویسی هستند که با 30 تا 50 میلیارد تومان سرمایه کار شروع شده است.

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بیان کرد: صندوق هلدینگ بزرگ اقتصادی به عنوان فراصندوق شکل می‌گیرد که این صندوق‌ها را از نظر مالی تامین می‌کند.

دلیری با بیان اینکه فن بازارها و محصولاتی که از فن بازارها تولید می‌شود در مراحل اولیه قرار دارند، تصریح کرد: سعی داریم با سرمایه‌گذاری در حوزه‌های دانش‌بنیان به اهداف خود دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت فن‌بازارها توسط بخش خصوصی و بهتر است در حوزه ایجاد اعتماد میان طرفین نهایت تلاش را به کار بگیریم.

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تأکید کرد: جامعه هدف ما که افراد علمی، نخبه و مخترعی هستند که با فعالیت‌های اقتصادی ممکن است آشنا نباشند لذا ایجاد این فن که بتوانند با آن نگاه حضور پیدا کرده و در بازار فعالیت کنند کمی کار فن بازارها را سخت می‌کند.

انتهای پیام/ن

نظر شما