شناسهٔ خبر: 29444881 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل بنیاد شهیدخراسان رضوی عنوان کرد:

کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه با ترویج فرهنگ ایثار وشهادت

مشهد-مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: ترویج فرهنگ ایثار وشهادت می تواند آسیب های اجتماعی در جامعه را کاهش دهد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار مهر،حجت الاسلام حسین معصومی  بعدازظهر یکشنبه در دیدار با مادر شهید مهدی فرودی شهید منطقه سومار در سال ۶۰ و همسر شهید عباس وجدانی شهید عملیات کربلای ۵  اظهارکرد: امروز یکی از مشکلات جامعه وجود آسیب های اجتماعی بوده و ترویج فرهنگ ایثار وشهادت می تواند به برطرف کردن این مشکلات کمک کند. 

وی افزود: بارزترین ویژگی شهدا عمل به آموزه های دینی بوده  است و تحقیق در زندگی شهدا و ترویج سیره زندگی آنها به ترویج سبک زندگی دینی در جامعه کمک خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی خاطر نشان ساخت: نشر افکار، اندیشه سیره و سبک زندگی  شهدا از مهم ترین وظیفه خانواده شهدا است که می تواند در سطح جامعه انجام دهند. 

معصومی تاکید کرد: یکی از راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه گام برداشتن در مسیر شهدا و حفظ آرمان‌های آنان است که جامعه را در مسیر درست حرکت می‌دهد.

وی گفت:همسران و مادران شهدا باید سیره شهدا را به سایر دختران انتقال دهید تا فرزندان انقلابی در راستای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تربیت شده و بتوانند آینده کشور را در مسیر پیش بینی شده رقم بزنند و بتوانند اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را محقق کنند.

نظر شما