شناسهٔ خبر: 29443903 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۶۰ هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در کشور بهسازی و احداث می‌شود

R41471/P1377/S6,70/CT11

مدیرکل دفتر فنی مسکن کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: ۶۰ هزار واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور احداث یا بهسازی و مقاوم‌سازی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ابراهیم بازیان ظهر امروز در بازدید از مراحل ساخت واحدهای مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اظهار داشت: ساخت یا بهسازی و مقاوم‌سازی 60 هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور تا پایان سال به پایان می‌رسد.

وی افزود: از این تعداد امسال 30 هزار واحد شهری و روستایی مقاوم‌سازی و احداث و 30 هزار واحد دیگر نیز در شهرها و روستاها تعمیر و بهسازی می‌شود.

مدیرکل دفتر فنی مسکن کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور اظهار کرد: با توجه به فراوانی مددجویان در روستاهای کشور، مقاوم‌سازی و بهسازی خانه‌های روستایی در اولویت قرار گرفته است.

بازیان با اشاره به امضای با سپاه پاسداران در راستای ساخت مسکن روستایی گفت: تفاهم‌نامه ساخت 10 هزار واحد مسکونی در 14 استان با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حدود 6 ماه پیش امضاء شده که این واحدها امسال و سال آینده احداث و در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به خدمات مسکن به زلزله‌زدگان تصریح کرد: هفته گذشته دو هزار و 500 واحد مسکونی تحویل مددجویانی شد که خانه‌هایشان در زلزله پارسال کرمانشاه آسیب‌دیده بود.

مدیرکل دفتر فنی مسکن کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: استان گلستان از استان های پیشرو در ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد است اما نیاز است که تلاش مضاعفی در این بخش شود.

انتهای پیام/ش

نظر شما