شناسهٔ خبر: 29443423 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پایان رقابت دانش آموزان نایینی در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای

کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش نایین گفت : در پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شهرستان بیش از 5هزار دانش آموز با هم به رقابت پرداختند.

صاحب‌خبر -

محسن شریف در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت : از محوری ترین هدف برگزاری همایشات المپیاد ورزشی ترویج فرهنگ ورزش در بین دانش آموزان است که برگزاری این مسابقات بستر مناسبی برای توسعه فعالیت های ورزشی میان دانش آموزان و ترغیب آنان به فعالیتهای ورزشی است.

وی افزود: امسال در دو مدرسه هنرستان دخترانه حضرت زینب (س) و دبیرستان امام محمد باقر(ع) این شهرستان به صورت نمادین برگزار شد که ما بقی مدارس در سطح شهرستان نیز با برگزاری این المپیاد همراه شدند و در مجموع 5 هزار دانش آموز در سطح شهرستان نایین با هم به رقابت پرداختند.

کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش نایین با بیان اینکه هر ساله برگزاری این مسابقات در دو مرکز جداگانه دانش آموز دختر و پسر صورت می گیرد، گفت: هدف اصلی این مسابقات که با هدف آموزشی و پرورشی به منظور شناسایی استعدادهای ورزشی دانش آموزان است می تواند در زمینه رشد و شکوفایی دانش آموزان و ایجاد حس رقابت در آنان نقش بسزایی داشته باشد.

وی تصریح نمود: در این دوره دانش آموزان در 12رشته ورزشی از جمله برایتونیک، او اسپرت، اسکیت، حلقه ، طناب و کلیه ورزش های آموزشگاهی همراه با رژه دانش آموزی شرکت داشتند.

شریف با عنوان شعار این مسابقات افزود : تحصیل ، تذهیب و ورزش به عنوان یک رهنمود از سوی مقام معظم رهبری برای همه دانش آموزان تبیین شد که امسال شاهد برگزاری مسابقات با این شعار در سطح مدارس شهرستان بودیم.

وی در پایان اضافه کرد: امیدواریم در حوزه تربیت بدنی و آموزش و پرورش با همدلی مسئولین بتوانیم علاوه بر تعلیم وتربیت جوانان برومند داشته باشیم.

انتهای پیام/ب

پایان رقابت دانش آموزان نایینی در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای

نظر شما