شناسهٔ خبر: 29443307 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمایشگاه کتاب در مرند برگزار می شود

تبریز- ایرنا- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب از پنج آذر در این شهرستان برگزار می شود، گفت: در این نمایشگاه انواع کتاب در زمینه های مختلف و نیز محصولات فرهنگی با تخفیف ویژه عرضه می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مهران فرجی روز یکشنبه در دیدار با امام جمعه مرند افزود: برگزاری جشن کتاب با همکاری مهدهای کودک جهت آشنایی کودکان با کتاب، نمایش های کودکانه، مراسم رونمایی از کتاب و غبارروبی مزار شهدا از جمله دیگر برنامه های هفته کتاب در مرند است.
وی خاطرنشان کرد: جشنواره «آنالار ناغیللری، آتالار سوزلری» نیز برای نخستین بار با موضوع ارتباط بین نسل جدید و کهنسال بواسطه قصه ها در مرند برگزار می شود.
فرجی در خصوص برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی نیز گفت: جام باشگاه های کتابخوانی متشکل از تیم های کتابخوانی که از لحاظ تعداد تیم های ثبت نامی در این طرح، شهرستان مرند در کل استان رتبه اول را دارد.
رئیس کتابخانه های عمومی مرند نیز در این نشست گفت: عضویت رایگان، برگزاری نشست های کتابخوان کتابخانه ای و مدرسه ای، بازدید مدارس از کتابخانه های عمومی، حضور کتابداران در مدارس جهت معرفی کتابخانه ها و خدمات آنها، برگزاری جلسات جمع خوانی، قصه گویی، مسابقات کتابخوانی و نقاشی از جمله برنامه های هفته کتاب است.
نوروز پورعلی فرد با اشاره به میزان تحقق سهم نیم درصد کتابخانه های عمومی از درآمدهای شهری اظهار داشت: تاکنون 300 میلیون ریال از طرف شهرداری به حساب کتابخانه های عمومی شهرستان مرند واریز شده است.
6120/9916/3071

نظر شما