شناسهٔ خبر: 29442272 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

کیانی در گفتگو با دانشجو:

نمایشگاه خیریه‌ کمک به زلزله‌زدگان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد + عکس

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: نمایشگاه خیریه‌ای با هدف کمک به کودکان زلزله‌زده در این دانشگاه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

محمد کیانی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برگزاری نمایشگاه خیریه با هدف کمک به کودکان زلزله زده سرپل ذهاب و روستای بزمیرآباد گفت: این نمایشگاه با همکاری و مشارکت دانشجویان و سایر کانون‌های فرهنگی دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: نمایشگاه خیریه دانشگاه در سه روز متوالی روز‌های یکشنبه و دوشنبه و سه شنبه هفته گذشه برگزار شد.

کیانی اضافه کرد: دانشجویان، اساتید و فرماندار استان کرمانشاه در این نمایشگاه خیریه حضور یافتند و مبلغ قابل توجهی از طریق برگزاری این نمایشگاه جمع آوری شد که پس از اتمام شمارش و مشخص شدن میزان دقیق کمک‌ها، این مبلغ به دانش آموزان و کودکان زلزله زده اختصاص می‌یابد.
 
وی ادامه داد: هنوز تصمیمی در خصوص نحوه تخصیص کمک‌ها به کودکان زلزله زده گرفته نشده، چرا که شمارش مبلغ به اتمام نرسیده و میزان اصلی کمک‌ها تعیین نشده است. البته بخشی از هزینه‌های حاصل از برگزاری این نمایشگاه مختص کتابفروشی شهر کتاب است و فقط سود حاصل از فروش به کودکان زلزله زده اختصاص یافته است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه افزود: در این نمایشگاه محصولات فرهنگی همچون لوازم التحریر و صنایع دستی نیز به دانشجویان ارائه می‌شد و فروش کتاب انجام می‌گرفت؛ البته غرفه سرگرمی نیز برپا شده بود که با استقبال خوب دانشجویان همراه شد.

وی گفت: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه قصد دارد یک اردوی پاکسازی نیز برگزار کند تا دانشجویان به  پاکسازی مناطق زلزله زده بپردازند.

گفتنی است، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه، بعد از رسیدگی به حساب‌ها و درآمد و سود حاصله از این نمایشگاه خیریه تمامی حساب‌ها را منتشر خواهد کرد و گزارش کاملی در مورد نحوه تخصیص کمک‌ها به کودکان زلزله‌زده ارائه می‌کند.
 

نظر شما