شناسهٔ خبر: 29441940 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمایشگاه کتاب مازندران در ساری افتتاح شد

ساری - ایرنا - بیست و ششمین نمایشگاه هفته کتاب ساری امروز یکشنبه با حضور فعالان فرهنگی در مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ساری افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، این نمایشگاه از امروز تا سوم آذرماه دائر است و 60 ناشر با 37 غرفه در این نمایشگاه حضور یافته اند.
در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب ساری، دادستان مرکز مازندران در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ما با کتاب بزرگ شدیم و با کتاب زنده ایم و با کتاب هم باید از دنیا رفت.
سید یونس حسینی عالمی با اشاره به اینکه هر جا سخنی از کتاب است باید حضور یابیم، افزود: اگرچه یک قاضی هستم اما در طول شبانه روز 2 ساعت مطالعه می کنم و تقویت و ترویج کتابخوانی را از وظایف خودم می دانم.
دادستان ساری با بیان اینکه می دانیم که مشکلات کشور ما به خاطر نداشتن مطالعه است، گفت: امروز مردم و به ویژه جوانان، کمتر کتاب می خوانند در حالی که با مطالعه و آگاهی، می توان بر مشکلات پیروز شد.
این مسئول با اشاره به اینکه معتقدم کتابخوانی باعث پیشگیری از وقوع جرم می شود، تصریح کرد: حضورم در این نمایشگاه و دیگر موارد مرتبط با کتاب، طبیعی بوده و در راستای انجام وظیفه ام است.
حسینی با بیان اینکه فرهنگ، مهمترین کار در کشور است، خاطرنشان کرد: با اقدامات فرهنگی است که کشور ساخته می شود و به سایر مسئولان هم توصیه می کنم در نمایشگاه کتاب حضور یابند.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه کتاب مازندران را دادستان ساری افتتاح کرد.
بیست و ششمین نمایشگاه هفته کتاب ساری از ساعت 9 صبح تا 20 پذیرای علاقه مندان است.
9927/1899

نظر شما