شناسهٔ خبر: 29440558 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

سردار علی رزمجو:

مردم‌داری و مردم‌یاری رویکرد خدمتی بسیج به جامعه است/ تجلیل از خبرنگاران بسیجی ایکنا

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه رویکرد بسیج خدمت جهادی به مردم است، گفت: مردم‌داری و مردم‌یاری یکی از رویکردهای خدمت بسیج به جامعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛‌ نشست خبری رسانه مکتوب و سایبری استان بوشهر به مناسبت بزرگداشت سی‌و‌نهمین سالروز هفته بسیج، ظهر امروز، 27 آبان با حضور سردار سرتيپ پاسدار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق(ع) در محل کنفرانس مجتمع فرهنگی کوثر، کوی جانبازان، منطقه 1 بندر بوشهر برگزار شد.

بسیج؛ اقدامی انقلابی برای حفظ دستاوردهای جامعه

سردار علی رزمجو در این جلسه اظهار کرد: تأسیس بسیج، لشکر مخلص خدا یکی از اقدامات آرمانی و انقلابی امام راحل برای حفظ دستاوردها و آرایش استراتژی‌های برتر در تمام حوزه‌های جامعه بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در ادامه افزود: بسیج سی‌و‌نه ساله توانسته با روحیه ولایتمداری و جهادگری از تمامی خاکریزهای حساس دفاع و توطئه‌های مزدورانه را خنثی و تهدیدات خارجی را رفع کرده است.

وی با اشاره به اینکه ایران با چهل سال پایداری به جایگاهی رسیده است که بر امواج متلاطم دشمنان موج‌سواری می‌کند، عنوان کرد: جنگ اقتصادی و جنگ روانی از سوی دشمن به این کشور در قالب تهدید، ترور و تحریم تحمیل شده است.

رویکرد بسیج؛ خدمت جهادی به مردم

رزمجو با اشاره رویکرد بسیج خدمت جهادی به مردم است، گفت: رویکرد بسیج در قالب دستاوردهای انقلاب یک رویکرد خدماتی به مردم مناطق محروم است که این پروژه‌ها و طرح‌ها آبخیزداری، خانه عالم، مدرسه، حسینیه، آب انبار و ... توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی دنبال و تکمیل و اجرا می‌شود.

مردم‌داری و مردم‌یاری رویکرد خدمتی بسیج به جامعه است

فرمانده سپاه امام صادق‌(ع) بیان کرد: مردم‌داری و مردم‌یاری یکی از رویکردهای خدمت بسیج به جامعه است.

وی با اعلام اینکه 5 هزار برنامه به مناسبت هفته بسیج تدوین و پیش‌بینی شده که در بسیج نواحی و محلات 10 شهرستان بوشهر اجرایی خواهد شد، گفت: 800 برنامه شاخص ویژه هفته بسیج با شعار «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» در تمامی نقاط استان بوشهر برگزار خواهد شد.

محرومیت‌زدایی از 3 دهستان و روستاهای بوشهر

رزمجو بیان کرد: پروژه‌های پیشرفت و آبادانی در 3 دهستان و روستاهای محروم که مردم فقیر ساکن هستند، شناسایی شده و پروژه‌های محرومیت‌زدایی اجرا می‌شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در پایان با اشاره به اینکه هفته بسیج از 29 آبان مصادف با 12 ربیع‌الاول آغاز می‌شود، گفت: نمایشگاه کتاب در محل حسینیه عاشقان ثارالله، کوی جانبازان منطقه 1 شهر بوشهر با 75 هزار عنوان کتاب و با تخفیف 50 درصدی در اولین روز بسیج با عنوان «بسیج، فرهنگ و مسجدمحوری» افتتاح می‌شود.

تجلیل از خبرنگاران بسیجی ایکنا در آستانه هفته بسیج

یادآور می‌شود، در این آئین از حامد فکوری و محمد عبیدی، خبرنگاران بسیجی کانون نبأ خبرگزاری ایکنا توسط سردار سرتيپ پاسدار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تجلیل شد.

خبرنگار: حامد فکوری

عکاس: محمد عبیدی

نظر شما