شناسهٔ خبر: 29439871 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فوتبال جهان| انتقاد بازیکن صربستان از خودش!

R1015163/P1015135/S3,1410/CT10

فوتبال جهان - بازیکن تیم ملی صربستان به خاطر از دست دادن پنالتی تیمش در مصاف با مونته‌نگرو در لیگ ملت‌های اروپا، از خودش انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی صربستان روز گذشته (شنبه) در خانه با نتیجه 2 بر یک میهمانش مونته‌نگرو را شکست داد و در آستانه صعود به دسته دوم لیگ ملت‌های اروپا قرار گرفت. در دقیقه 38 این بازی اما الکساندر میتروویچ یک ضربه پنالتی تیمش را به هدر داد، ضربه‌ای که اگر آن را گل می‌کرد تیمش 3 بر صفر پیش می‌افتاد و دیگر مجبور نبود 20 دقیقه با استرس از دست دادن پیروزی به کارش ادامه دهد. او سعی کرد که این ضربه را به شیوه موسوم به «پاننکا» (چیپ) بزند اما توپش با ارتفاع زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

به همین دلیل میتروویچ در پایان بازی از خودش انتقاد کرد و این در حالی بود که او گل دوم تیمش را قبل از هدر دادن پنالتی زده بود.

میتروویچ 24 ساله اعتراف کرد که ضربه پنالتی چیپ ممفیس دپای در پیروزی 2 بر صفر جمعه شب تیم ملی هلند مقابل فرانسه الهام بخش او برای زدن ضربه‌ای مشابه بوده است.

او گفت: من واقعاً نمی‌دانم چرا چنین کاری کردم. من روز قبل داشتم بازی دپای را می‌دیدم و آن لحظه تصمیم گرفتم که مانند او پنالتی‌ام را بزنم. من یک احمقم!

میتروویچ و یارانش در تیم ملی صربستان با کسب پیروزی در بازی خانگی آخرشان در مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا، بدون هیچ اما و اگری جواز حضور صعود به دسته دوم این رقابت‌ها را کسب خواهند کرد و شانس‌شان برای انجام این کار هم زیاد است به خصوص که حریف آنها لیتوانی - تیم قعرنشین جدول بدون امتیاز و 12 گل خورده -  به دسته چهارم سقوط کرده و به نظر نمی‌رسید انگیزه‌ای برای جنگیدن داشته باشد.

انتهای پیام/

 

نظر شما