شناسهٔ خبر: 29439446 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افتتاح نمایشگاه کتاب در کتابخانه شهیدان اسلام هفتکل

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب با حضور فرماندار شهرستان هفتکل و مسئولان ادارات و نهادهای دولتی این شهرستان در محل کتابخانه عمومی شهیدان اسلام افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

نادر مرادی فر، رئیس اداره کتابخانه های عمومی هفتکل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نمایشگاه کتاب در کتابخانه عمومی شهیدان اسلام با حضور امام جمعه شهرستان و مسئولان ادارت و نهادهای دولتی این شهرستان در هفته‌کتاب افتتاح گردید.

افتتاح نمایشگاه کتاب در کتابخانه شهیدان اسلام هفتکل

وی بیان داشت: یکی از نیازهای اصلی انسان نیاز به دانایی است، چرا که نخستین هدف در دنیا، تعلیم و تربیت برای دانستن است و انسان برای اینکه رفتارهای آگاهانه داشته باشد باید دانش و آگاهی لازم در زمینه های مختلف را دارا باشد که مطالعه کتاب و کتابخوانی می تواند به تحقق این امر کمک کند.

مرادی فر تصریح کرد: بالغ بر 3 هزار و 500 عنوان کتاب در عناوین و موضوعات متنوع، اقلام فرهنگی دیگر همچون لوح های فشرده علمی و آموزشی، فرهنگی و مذهبی و وسایل کمک آموزشی ۳۰درصد تخفیف به مدت 10 روز در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

افتتاح نمایشگاه کتاب در کتابخانه شهیدان اسلام هفتکل

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان هفتکل، عضویت رایگان، مسابقات کتبی و آنلاین، اهدا کتاب و جذب کتب اهدایی، تجلیل از مروجان و فعالان عرصه کتاب و کتاب‌خوانی، نواختن زنگ مطالعه در یکی از مدارس شهرستان، ایستگاه نقاشی، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی و غیره را از برنامه های هفته کتاب در این شهرستان عنوان کرد.

سید عابدین طباطبایی، فرماندار محترم شهرستان هفتکل نیز از ابتکار عمل اداره کتابخانه های عمومی شهرستان در راستای فعالیت های موثر در نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در شهرستان و بخش های تابعه تقدیر و تشکر نمودند.

انتهای پیام/گ

نمایشگاه کتاب میزبان علاقمندان به کتاب

نظر شما