شناسهٔ خبر: 29439159 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تشریح برنامه های تیم ملی فوتسال از زبان سرمربی

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: برای حضور در رقابت های سه جانبه اسلواکی، سه مرحله اردوی تدارکاتی در نظر گرفته شده که پس از رقابت های لیگ برتر برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا، تورنمنت فوتسال کاسپین عنوان مسابقاتی است که سال گذشته برای نخستین بار با حضور ایران، قزاقستان، جمهوری آذربایجان و روسیه به میزبانی اصفهان برگزار شد و مقرر شد هر سال این رقابت ها به میزبانی یکی از این کشورها برگزار شود.
قرار بود 15 آذر امسال دومین دوره این مسابقات به میزبانی قزاقستان برگزار شود اما به دلیل مشکلاتی که برای فدراسیون قزاقستان رخ داد، این نهاد از حضور در رقابت های کاسپین انصراف داد.
«محمد ناظم الشریعه» در گفت و گویی که فدراسیون فوتبال منتشر کرده است در این باره اظهار داشت: پس از لغو اردو و بازی دوستانه به میزبانی قزاقستان، با رایزنی هایی که صورت گرفت قرار شد در کشور اسلواکی به مصاف این تیم و روسیه برویم و در حال حاضر تمرینات با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه برگزار می شود. از اردوی بعدی نیز لژیونرها به تیم ملی اضافه می شوند تا بازیکنان تمرینات جدی تری را برگزار کنند.
سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: پس از این تورنمنت، بازی با صربستان را پیش رو داریم تا پرونده تمرینات تیم ملی فوتسال در سال 2018 بسته شود و در ادامه برای شرکت در مرحله مقدماتی رقابت های جام ملت های آسیا و جام جهانی 2020 آماده شویم.
ناظم‌الشریعه در سه سال اخیر که هدایت تیم ملی فوتسال ایران را برعهده داشته، دو قهرمانی جام ملت‌های آسیا و مهم‌تر از آن سومی جام جهانی را در کارنامه خود ثبت کرده است.
دورجدید تمرینات تیم ملی فوتسال برای حضور در تورنمنت اسلواکی از روز گذشته - شنبه - آغاز شده است و در مرکز ملی فوتبال در حال پیگیری است.
ورزشی**9029**2024

نظر شما