شناسهٔ خبر: 29439121 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج اساتید آذربایجان‌غربی:

فضای مجازی ظرفیتی برای انتقال پیام شهدا و انقلاب به نسل جوان است

نمایندگی آذربایجان غربی

رئیس سازمان بسیج اساتید آذربایجان غربی گفت: رسالت اصلی نویسندگان و هنرمندان نمایش رشادت‌ها و افتخارات رزمندگان دفاع مقدس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا،محمد حسن جوادی در هشتمین دوره جشنواره ادبی یوسف که در ارومیه برگزار شد با تاکید به اینکه هنر و زیبایی ریشه درآفرینش خداوند دارد و در نگرش توحیدی اسلام همه هستی و موجودات تجلی زیبایی خداوند هستند، اظهار کرد: یکی ازهنرهای ماندگار خلق حماسه و صحنه های زیبا در طول تاریخ است و قهرمانان مادر طول هشت سال دفاع مقدس باهنرمندی افتخار وعزت آفریدند.

وی مهمترین ویژگی و خصوصیت شهدای دفاع مقدس را هنرمندی،خلوص در رفتار و فداکاری دانست و گفت: نسل جوان باید نمادهای پهلوانی کشور را شناخته و حقیقت انقلاب اسلامی را درک کنند و وظیفه انتقال این حقایق برعهده نویسندگان وهنرمندان است.

رئیس سازمان بسیج اساتید آذربایجان غربی بااشاره به اینکه باید از هر وسیله هنری در توصیف ارزش ها و زیبایی های ۸ سال دفاع مقدس استفاد کرد خاطرنشان کرد: باید با همه توان ازظرفیت های فضای مجازی و ابزار های رسانه ای برای رساندن پیام شهدا و انقلاب به گوش نسل جوان استفاده کرد و این فضا را به تسخیر انقلابیون درآورد.

وی ادامه داد: با وجود کارهای ارزشی متاسفانه تاکنون آنگونه که باید از رسانه ها و ابزارهای هنری استفاده مفیدی نشده است.

جوادی اظهارکرد: افکار و باورهای شهیدان ورزمندگان دفاع مقدس بوده که تاکنون انقلاب اسلامی توانسته نقشه سیاستمداران و دشمنان ایران را نقش برآب کند و برگزاری جشنوارهای ادبی در حوزه دفاع مقدس یکی از زیباترین اشکال استفاده از ابزارهای هنری در شناساندن پیام و راه شهدا است.

انتهای پیام

نظر شما