شناسهٔ خبر: 29439027 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۶۰ طرح اشتغال‌زا در استان سمنان به تصویب رسید

R41366/P1494/S6,64/CT11

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان از تصویب ۶۰ طرح اشتغال‌زا در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حشمت‌الله عسگری پیش از ظهر امروز در یکصد و بیست و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار داشت: این طرح های اشتغالزا در بخش‌های مختلف صنعتی و کشاورزی است.

وی با اشاره به تعداد طرح‌های اشتغالزا در بخش کشاورزی و صنعت استان سمنان خاطرنشان کرد: در مجموع 12 طرح اشتغالزا در بخش صنعت و 48 طرح نیز در بخش کشاورزی به تصویب اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان با بیان اینکه اجرای این 12 طرح تولیدی در بخش صنعت نیازمند اعطای تسهیلات است افزود: اجرای این طرح‌های اشتغالزا در بخش صنعتی نیازمند 514 میلیارد ریال اعتبار است.

عسگری اضافه کرد: با اجرای این طرح‌های صنعتی زمینه اشتغال برای 104 نفر در بخش صنعت استان سمنان فراهم می‌شود.

وی با اشاره به تصویب 48 طرح در بخش کشاورزی استان سمنان گفت: اجرای این طرح‌ها نیازمند 221 میلیارد و 82 میلیون ریال اعتبار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان افزود: با اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال برای 82 نفر در بخش کشاورزی این استان فراهم می‌شود.

به گزارش تسنیم جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان و با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و در استانداری سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/ ع

نظر شما