شناسهٔ خبر: 29439018 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پاسخ پرسپولیس به عدم تامین امنیت کی‌روش

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس پاسخ سرمربی تیم ملی درباره دلایل عدم حضورش در ورزشگاه‌ها را داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش در نشست خبری امروز خود عنوان کرد به دلیل اینکه در ورزشگاه‌های ایران به او حمله شده و امنیت جانی‌اش تامین نمی‌شود، برای تماشای مسابقات لیگ برتر در استادیوم‌ها حضور پیدا نمی‌کند که این مسئله با واکنش باشگاه پرسپولیس روبه‌رو شد.

 

پندار خمارلو، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در جریان نشست خبری قبل از دیدار این تیم برابر پیکان راجع به اظهارات کارلوس کی‌روش گفت: باشگاه پرسپولیس همواره قبل از مسابقات اصلی تیم ملی، بیانیه داده و حمایت خود را از تیم ملی داشته است؛ در مورد بازیکن هم علی رغم تمام مشکلات باشگاه و مصدومیت‌هایی که بوده، باشگاه پرسپولیس هر تعداد بازیکنی که تیم ملی خواسته، همکاری کرده است.

 

او ادامه داد: این مسائل بی‌انصافی است و ایشان(کی‌روش) می‌تواند به طور شفاف بگوید که چرا به فینال لیگ قهرمانان آسیا نیامده است؛ خیلی بد است که در فینال آسیا، سرمربی تیم ملی یک کشور نباشد ولی به هر حال 100 هزار هواداری که در ورزشگاه حضور داشتند و همواره پشتوانه تیم هستند، قوت قلب پرسپولیس بودند.

 

خمارلو راجع به صحبت‌های کی‌روش مبنی بر حمله لیدرها به او در ورزشگاه‌ها ابراز کرد: ممکن است شخصی حرفی بزند و بگویند لیدرها چنین کاری کردند ولی ما کانون هواداران داریم و آن پیامی که از سوی آنها اعلام می‌شود، رسمی است؛ اگر هم کاری کردند بگویند تا برخورد کنیم.

 


مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس گفت: اگر در ورزشگاه‌ها به‌عنوان لید، مشوق تیم و ... هستند یا در صفحات مجازی و شخصی به ایشان حرفی زدند، اطلاعی ندارم؛ اگر هم کسی تهدیدی کرده به ما بگویند تا از سوی باشگاه برخورد کنیم؛ با این حال من ندیدم کانون هواداران پرسپولیس علیه ایشان موضع‌گیری کند.

 

نظر شما