شناسهٔ خبر: 29438843 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اختتامیه جشنواره ملی هنرهای نمایشی آیات در شیراز برگزار می‌شود

R41382/P1336/S6,61/CT1

مدیر قرآن و عترت ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی هنرهای نمایشی در شیراز گفت: اختتامیه این جشنواره با حضور معاون قرآنی وزیر ارشاد برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

احمدرضا نداف در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی هنرهای نمایشی آیات اظهار داشت: این جشنواره با حضور 15 گروه نمایشی در بخش خیابانی و صحنه‌ای در حال برگزاری است و امروز روز پایانی اجراهاست. 

وی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره روز دوشنبه ساعت 15:30 در مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس برگزار می‌شود، گفت: در برنامه اختتامیه معاون قرآنی وزیر ارشاد و مدیرکل دفتر ترویج معاونت قرآنی نیز شرکت دارند. 

مدیر قرآن و عترت ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه در برنامه اختتامیه برگزیدگان معرفی می‌شوند، افزود: برگزیدگان در بخش‌های مختلف از جمله کارگردانی، بازیگری زن و مرد و متن برگزیده معرفی می‌شوند و اگر داوران نمایشی را به عنوان نمایش برتر معرفی می‌کنند به یک جشنواره ملی معرفی می‌شود. 

نداف با اشاره به آثار رسیده به جشنواره بیان کرد: در این جشنواره 100 اثر شرکت کرده بودند که در مرحله نخست 81 اثر و پس از آن 15 اثر انتخاب شدند همچنین به دلیل عدم علاقه به حوزه عروسکی این بخش از جشنواره حذف شد. 

وی گفت: آثار صحنه‌ای در تماشاخانه‌های هودی، سپاسدار و فقیه و آثار خیابانی در محوطه مقابل تالار حافظ اجرا شده و می‌شود. امشب داوران جمع‌بندی کرده و فردا آثار برتر معرفی می‌شود. 

براساس این گزارش نخستین جشنواره هنرهای نمایشی آیات از تاریخ 25 آبان در شیراز آغاز به کار کرده و تا امشب ادامه دارد. 

انتهای پیام/ ت

نظر شما