شناسهٔ خبر: 29438574 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری در بخش گردشگری فرصت طلایی برای سرمایه‌گذاران

نمایندگی چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری در بخش گردشگری را فرصت طلایی برای سرمایه‌گذاران دانست و از آمادگی استان برای حمایت از بخش خصوصی علاقمند این حوزه در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری چهار محال و بختیاری، «اقبال عباسی» شامگاه شنبه در دیدار از شرکت صنعت پرواز کیش اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری پذیرای سرمایه‌گذاری این شرکت بین‌المللی در حوزه‌های مختلف به ویژه در راستای توسعه صنعت گردشگری است.

وی ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری در بخش گردشگری را فرصت طلایی برای سرمایه‌گذاران دانست و از آمادگی استان برای حمایت از بخش خصوصی علاقمند این حوزه در استان خبر داد.

استاندار با تأکید بر ضرورت توسعه گردشگری با رویکرد تور گردانی و بهره‌مندی از مراکز اقامتی استاندارد و مناسب، از سرمایه‌گذاری شرکت «صنعت پرواز کیش» در سه بخش تورهای گردشگری و هتلداری، پروازهای استاندارد هوایی هم‌چنین برنامه‌ریزی برای ایجاد مرکز تعمیر هواپیمایی در شهرکرد استقبال کرد.

عباسی هم‌چنین از آمادگی مجموعه‌های دولتی مربوطه در تسهیل و اجرایی شدن این پروژه سه گانه مهم در استان خبر داد.

وی بوم‌گردی، طبیعت‌گردی و ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی استان در کنار ظرفیت‌های زیست بوم عشایری را نقاط عطف و قابل توجه استان برای توسعه اقتصادی و اجتماعی برشمرد و بر ضرورت سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در استان تأکید کرد.

در این نشست پس از ارائه نقطه‌نظرات نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی مقرر شد تا کارگروه متشکل از مجمع نمایندگان، استانداری و شرکت صنعت پرواز کیش مراحل ثبت و انجام مراحل اداری هم‌چنین انتقال دانش و تجربیات بین‌المللی در راستای توسعه حمل و نقل هوایی و گردشگری استان را پیگیری کنند.

انتهای پیام

نظر شما