شناسهٔ خبر: 29438563 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جشن ازدواج آسان ۴۰زوج جوان در قهجاورستان

جشن ازدواج 40زوج جوان با عنوان جشن پیمان نامه ازدواج دیشب در قهجاورستان اصفهان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ فرمانده ناحیه  مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان گفت: این جشن ازدواج همزمان با سالروز ازدواج حضرت محمد(ص) و حضرت خدیجه در قالب طرح پیوند آسمانی، با حضور بیش از 700نفر از اهالی و مسوولان شهر قهجاورستان اصفهان برگزار شد.
سرهنگ علی  مقوا ساز  یکی از برنامه های اجتماعی بسیج را ترویج ازدواج آسان و سبک زندگی اسلامی با رویکرد جذب خیران برای کمک به این زوج ها دانست و افزود:این جشن با مشارکت خیران و اهالی  شهر قهجاورستان برگزار شد.

ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان و شهرداری قهجاورستان در این جشن به تعدادی از زوج های جوان کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شد.

در پایان این مراسم زوج های جوان با حضور در گلزار شهدای این شهر بار دیگر با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم تجدید پیمان کردند.

قهجاورستان از شهرهای شهرستان اصفهان با 10هزار نفر جمعیت در فاصله 15کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

mp4
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_2850679" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2280482/2850679?width=400&height=300"></script></div>
جشن ازدواج آسان ۴۰زوج جوان در قهجاورستان جشن ازدواج آسان ۴۰زوج جوان در قهجاورستان جشن ازدواج آسان ۴۰زوج جوان در قهجاورستان جشن ازدواج آسان ۴۰زوج جوان در قهجاورستان جشن ازدواج آسان ۴۰زوج جوان در قهجاورستان جشن ازدواج آسان ۴۰زوج جوان در قهجاورستان جشن ازدواج آسان ۴۰زوج جوان در قهجاورستان جشن ازدواج آسان ۴۰زوج جوان در قهجاورستان جشن ازدواج آسان ۴۰زوج جوان در قهجاورستان جشن ازدواج آسان ۴۰زوج جوان در قهجاورستان جشن ازدواج آسان ۴۰زوج جوان در قهجاورستان

نظر شما