شناسهٔ خبر: 29437818 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آیت الله اراکی:

نابودی آل‌سعود و پیروزی مردم یمن بسیار نزدیک است

نمایندگی قم

رییس مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: امروز به طور حتم و بر اساس وعده‌های الهی اعلام می‌کنیم که پیروزی انصارالله یمن و مردم یمن بسیار نزدیک است و حکومت آل سعود از درون خواهد پاشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، آیت الله محسن اراکی، صبح امروز در تجمع طلاب حوزه علمیه در حمایت از مردم یمن در مدرسه فیضیه قم عنوان کرد: جنایات آل سعود که با مباشرت آمریکا، رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی در یمن در حال رخ دادن است، از بدترین و زشت جنایات تاریخ است.


وی افزود: آل سعود مردم یمن را از جهتی از غذا، دارو و ملزومات حیاتی محروم کرده است و از سوی دیگر با قوی‌ترین و بدترین نوع سلاح‌ها به کشتار آن‌ها می‌پردازد.

آیت الله اراکی بیان کرد: اجتماع امروز فراخوان وجدان جهانی است و هر کسی در جهان وظیفه دارد بر علیه جنایات آل سعود  قیام کند و فریاد بزند؛ ملت یمن در سابقه تاریخی خود سابقه هجوم و تجاوز به کشوری را ندارد ولی اکنون بدترین جنایات علیه آن در حال جریان است.

وی ادامه داد: یمن سرزمینی است که پرچم اسلام توسط امام علی(ع) در آنجا به اهتزاز درآمده است؛ ملت ایران و تمام ملت‌های آزاده ایران با مردم یمن اعلام همبستگی و همدردی می‌کند و با تمام امکانات به یاری شما می‌شتابند تا خداوند مردم یمن را به پیروزی قطعی برساند.

رییس مجمع تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: حکومت آل‌سعود جرثومه فسادی است که از زمان شکل گیری، در جهان اسلام و منطقه خاورمیانه منشأ ایجاد تفرقه، توطئه و مبارزه با ارزش‌های دینی بوده است و از زمان تشکیل هر روز همدست با دشمنان در حال توطئه بوده است.

وی گفت: امروز به طور حتم و بر اساس وعده‌های الهی اعلام می‌کنیم که پیروزی انصارالله یمن و مردم یمن بسیار نزدیک است و به زودی حکومت آل سعود از درون خواهد پاشید؛ امروز آرا جهانی بر علیه آل سعود است و جهانیان به جنایات آل سعود پی برده‌اند.

آیت الله اراکی اظهار کرد: مرگ خاشقچی یکی از زشت‌ترین جنایات در تاریخ معاصر است و این جنایت نشان دهنده بها ندادن آل سعود به ارزش‌های انسانی است، آنچه در کنسولگری عربستان در استانبول اتفاق افتاد برای آن بود که خداوند جنایات آل سعود را به جهانیان افشا کند.

وی تاکید کرد: خداوند در برابر ستمگران و ظالمان دو سنت دارد که در قرآن به آن اشاره شده است، یکی امهال است و خداوند مهلت میدهد و می‌گذارد تا ستمگران جنایات خود را انجام دهند و سپس سنت اخذ الهی اجرایی می‌شود و خداوند آن ها را به نابودی می‌کشاند.

رییس مجمع تقریب مذاهب اسلامی عنوان کرد: وضعیت کنونی آل سعود نشان دهنده این است که سنت اخذ الهی برای این رژیم ستمگر در حالی اجرا است و این خواسته بشریت امروز است.

وی با بیان اینکه آل سعود امروز منزوی‌ترین و منفور ترین کشور در جهان اسلام است، افزود: امروز همه جهان اسلام از آل سعود ابراز تنفر می‌کنند و این نشان دهنده این است که روز پیروزی حتمی مردم یمن نزدیک است.

آیت الله اراکی بیان کرد: امروز باید همه تلاش کنند تا جریان های بین المللی در حمایت از مردم یمن ایجاد شود، همچنین باید رسانه‌های آزادی خواه در سراسر دنیا بسیج شوند تا از مردم یمن حمایت کنند و جنایات آل سعود را افشا کنند.

وی ادامه داد: امروز باید نماز جمعه‌های کشور، محلی برای جمع آوری کمک‌های مردمی برای مردم مظلوم یمن باشد و این وظیفه امروز ما است.

رییس مجمع تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: در شرایط کنونی باید کشورهایی که می‌توانند به کشور یمن کمک نظامی و تسلیحاتی کنند و باید این کمک تسلیحاتی و نظامی به مردم یمن در دنیا علنی شود.


انتهای پیام

نظر شما