شناسهٔ خبر: 29437698 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرصت برای قهرمانی از دست نرفته؛

مختاریفر: استقلال باید برای نیم فصل دوم نقاط ضعفش را ترمیم کند

کاپیتان سابق آبی پوشان گفت: باید بپذیریم شرایط استقلال در نیم فصل نخست ایده آل نبود و باید نقاط ضعف این تیم در نیم فصل دوم از بین برود.

صاحب‌خبر -

جعفر مختاریفر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۱۱ بازی از ابتدای فصل گذشته و تیم هنوز به شرایط ایده آل نرسیده و این موضوع قدری نگران کننده است. البته آبی پوشان هنوز برای قهرمانی فرصتهای خوبی پیش رو دارند منوط به این که نقاط ضعف این تیم از بین برود.

وی افزود: استقلال در هر سه خط، به خصوص در خط میانی نیاز به ترمیم دارد. البته امیدوارم با بازگشت داریوش شجاعیان بخش عمده‌ای از مشکلات طراحی در خط میانی استقلال از بین برود اما حتی اگر شجاعیان هم بازگردد باز هم ما نیاز به یک هافبک خلاق و کارگردان مثل جباروف یا امید ابراهیمی داریم.

کاپیتان سابق آبی پوشان در خصوص برخورد باشگاه با روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی بیان داشت: اسماعیلی و چشمی بازیکنان جوان و آینده داری هستند که در سالهای اخیر هم از بهترین‌های استقلال بودند، اما آنها باید بپذیرند که بهرحال بازیکن هستند و بازیکن باید در چارچوب خودش باشد و کاملا تابع نظر و تصمیم سرمربی و باشگاه باشند. حتی اگر فکر کنند این تصمیمات اشتباه است.

مختاریفر تصریح کرد: ان شاءالله که این اتفاق برای این دو بازیکن جوان استقلال و دیگر بازیکنان جوان تجربه‌ای شود تا از این به بعد فقط روی مسائل فنی تمرکز کرده و کاملا در اختیار باشگاه و سرمربی تیم باشند.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به نزدیکی نقل و انتقالات زمستانی بیان داشت: این تیم در نقل و انتقالات تابستانی خوب عمل نکرد و حالا باید در نقل و انتقالات زمستانی کاستی های پیش آمده را جبران کند. همیشه نقل و انتقالات نیم فصل به مراتب سخت تر از نقل و انتقالات ابتدای فصل است و مسئولان باشگاه باید در این زمینه بسیار هوشمندانه عمل کنند. 

نظر شما