شناسهٔ خبر: 29437531 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

طرح دستگیری معتادان متجاهر در کاشان اجرا شد

R7845/P1494/S6,1369/CT11

فرمانده انتظامی کاشان از اجرای طرح آرامش ۷ با هدف دستگیری معتادان سارق و متجاهر در راستای پیشگیری از سرقت خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علی پور کاوه در گفتگو با خبرگزاری تسنیم از کاشان، اظهار داشت:  اجرای طرح آرامش 7 با هدف دستگیری معتادان سارق و متجاهر در راستای پیشگیری از سرقت  در کاشان به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان افزود: در این خصوص  23 نفر معتاد سارق  توسط مأموران  نیروی انتظامی  شناسایی  و دستگیر  شده و به کمپ ترک اعتیاد منتقل شدند.

وی همچنین  از دستگیری سارقان داخل خودرو نیز خبر داد و گفت: در پی گزارشات مردمی در مورد سرقت داخل خوردو  این موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت  و مأموران کلانتری 11 غیاث الدین جمشید کاشان  در اقدامی غافلگیرانه دو نفر مرد غیر بومی را دستگیر کردند که  در بازجویی های به عمل آمده تا کنون به 12 مورد سرقت اعتراف کردند و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی کاشان  با اشاره به دستگیری سارق منزل نیمه ساز در حین  سرقت عنوان کرد: طی  مراجعه  یکی از شهروندان به منزل نیمه ساز  خود  واقع در منطقه فین و  پی بردن به حضور سارق سریعا به پلیس 110 اطلاع  داد که  متعاقب این تماس  مأموران کلانتری 14، مرد سارق را در حین دزدی درب آلومینیم دستگیر کردند و تحقیقات از وی  در حال اجرا است.

پور کاوه همچنین از دستگیری سارق داخل خودرو در منطقه اردهال خبر داد و گفت: در پی  گزارشات سرقت از محتویات  خودروهای منطقه اردهال مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران  پایگاه انتظامی مشهد اردهال قرار گرفت.

وی ادامه داد:  مأموران موفق شدند با یک سری اقدامات پلیسی  سارق به هویت مجید. ک  را شناسایی و دستگیر کنند  و طی تحقیقات انجام شده تا کنون به  5 مورد سرقت اعتراف کرده است.

انتهای پیام/ ع

نظر شما