شناسهٔ خبر: 29437260 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

حضور ٣٠٠ ناشر در نمایشگاه کتاب لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به حضور ۳۰۰ ناشر در نمایشگاه کتاب لرستان، گفت: کتاب دریچه‌ای به‌سوی نور است که انسان را از جهل و گمراهی می‌رهاند و مسیر تعالی و کمال الهی را هموار می‌سازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان در گشایش دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه های کتاب در استان در طول پنج سال گذشته تداوم داشته که این نشان از توجه ویژه دولت تدبیر و امید به موضوع فرهنگ و بویژه کتاب است.

او افزود: در این نمایشگاه ٣٠٠ ناشر شاخص کشوری و استانی حضور دارند و پیش‌بینی می‌شود استقبال هم‌استانی‌ها از این رویداد همچون سال‌های گذشته چشم‌گیر و گسترده باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان بیان کرد: کتاب دریچه‌ای به‌سوی نور است که انسان را از جهل و گمراهی می‌رهاند و مسیر تعالی و کمال الهی را هموار می‌سازد.

او گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر موضوع کتاب، توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی باید در برنامه فرهنگی کلیه  دستگاه‌های دولتی، ارگان‌ها و نهادها قرار گیرد تا سرانه مطالعه در کشور افزایش یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پایان اظهار کرد: دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان از ٢٦ آبان‌ماه تا یکم آذرماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی خرم‌آباد دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه از ساعت ١٤ تا ٢١ از این نمایشگاه بازدید کنند.

46

نظر شما