شناسهٔ خبر: 29437097 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سينا سرلک:خوانندگي براي «حوالي پائيز» اداي دين به خانواده شهداي منا بود

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - سينا سرلک که تاکنون فعاليت‌هاي بسياري را در حوزه موسيقي داشته و به تازگي قطعاتي را براي سريال «حوالي پائيز» اجرا کرده که با استقبال مخاطبان همراه شده است. اين خواننده مطرح در گفتگو با «موسيقي ما» در ارتباط با تجربه اين همکاري گفت:«همکاري با گروه «حوالي پائيز» برايم بسيار تجربه خوبي بود. تمام اعضاي اين سريال دوستان مهربان، با معرفت و با اخلاقي بودند. اصولاً براي من رفتار اجتماعي بسيار مهم است و گروه و عوامل اين سريال ازجمله حسين نمازي و سعيد پرويني عزيز و بازيگران دوست داشتني اين مجموعه از زماني که پيشنهاد کار به من داده شد اين لطف را داشتند و من بسيار خوشحال مي‌شوم با مجموعه‌هايي کار کنم که اخلاق فاکتور اصلي آنها باشد.»
او در ارتباط با تجربه‌هاي سينمايي و تلويزيوني خود توضيح داد:«الحمدلله من از سال‌هاي پيش تاکنون تجربه‌هاي خوبي در فيلم و سريال داشتم. از مجموعه «شاخه طوبي» در هفت سالگي، مجموعه «خانه‌اي در تاريکي»، سريال «مرده متحرک» در شبکه يک سيما، سريال «بيدارباش» و پس از آن نيز ساخت موسيقي بر روي فيلم «صبح روز بعد» ساخته علي هاشمي که در جشنواره‌هاي بين‌المللي نيز رتبه‌هاي خوبي دريافت کرد و بازيگر اصلي آن خانم نگار جواهريان بودند. در ادامه نيز در سريال «شهرزاد» قطعاتي را اجرا کردم که با استقبال زيادي مواجه شد. ‌پس از آن در فيلم «زيرسقف دودي» به کارگرداني بانو پوران درخشنده قطعه‌اي اجرا کردم که بسيار مورد استقبال قرار گرفت و هنوز و با گذشت 2 سال همچنان آن قطعه زمزمه و ماندگار شده است.»
اين خواننده در ادامه افزود:«پس از کار «زيرسقف دودي» تجربه همکاري در سريال «حوالي پائيز» را داشتم که آن نيز با استقبال زيادي مواجه شد. موسيقي تيتراژ ابتدايي توسط معين طيبي ساخته شد، تنظيم آن نيز برعهده فرشاد يزدي و شعر آن نيز برعهده قاسم صرافان بود. پس از گذشت چند جلسه با انتخاب و صلاحديد تيم «حوالي پائيز» تيتراژ کار تغيير کرد و کار «معرکه عشق» به آهنگسازي سعيد رضايي در تيتراژ جايگزين آن شد. سپس قطعه «مسلخ» و «جدايي» به آهنگسازي سعيد رضايي در بخش مياني مجموعه منتشر شد. مجموعاً اين کارها هم بسيار مورد توجه قرارگرفت و هر روز پيغام‌هاي متفاوتي را از سوي مخاطبان در برابر قطعاتي که براي سريال «حوالي پائيز» خواندم بود دريافت کردم. برايم باعث خوشحالي است که کارهايي را به مردم عرضه کنم که با استقبال آن‌ها مواجه و ماندگار شود.»
سرلک در خصوص دليل انتخاب سريال «حوالي پائيز» به عنوان تازه‌ترين همکاري هنري خود نيز افزود:«از نظر من سريال «حوالي پائيز» بيانگر بخشي از واقعيت‌هايي است که در دنيا رخ داد و در اين سريال اشاره بسيار به جا و خوبي به آن شد. هر کدام از ما با تماشاي اين سريال خودمان را جاي خانواده‌هاي اين عزيزان گذاشتيم که با چه نيتي به اين سفر رفتند و بدون هيچ گناهي درگير اين ماجرا شدند و هيچ‌گاه بازنگشتند. اين ماجرا تنها مربوط به کشور ما نبود و بسياري از مردم کشورهاي ديگر در اين حادثه جان باختند. من نيز به نوبه خود وظيفه خودم دانستم که با حضور در اين پروژه اداي ديني به خانواده اين عزيزان کنم. من هميشه براي مردم عزيز کشورم و به عشق آنها آواز خوانده و مي‌خوانم.»
وي در پاسخ به اين سوال که براي نزديک شدن به حس و حال خانواده شهداي منا، با خانواده اين عزيزان ملاقاتي داشته يا خير؟ گفت:«با خانواده اين عزيزان ملاقاتي نداشتم، اما چندين تن از آشنايان ما نيز درآن زمان درگير اين ماجرا شدند و من از نزديک شاهد حال و هوايي که خانواده اين شهدا داشتند، بودم و حس و حال آن عزيزان بر روي من بسيار تاثير گذاشت.»
سرلک در ارتباط با تفاوت اجراي موسيقي در فيلم‌هايي با مضمون خاص مانند حوالي پائيز و ساير قطعات گفت:«هر قطعه‌اي که من مي ‌خوانم توام با حال و هواي دروني من است. چون فراز و نشيب‌هاي بسياري در مسير زندگي من هم وجود داشته است. اميدوارم هميشه در کنار هم با مهر زندگي کنيم و کارهاي بعدي من نيز براي مردم و از جنس و دل آنها باشد.»

نظر شما